Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání marketingových aktivit producentů piva na českém trhu v digitálním prostředí v letech 2014-2017
Doskočil, Ondřej ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl přehledně ukázat online marketingové aktivity regionálních malých pivovarů, které se vyskytují v Hlavním městě Praha a jeho blízkém okolí. Cílem práce je také popsat komunikační aktivity čtyř vyselektovaných malých pivovarů a ukázat z nich nejkvalitněji komunikující malý pivovar ve sledovaném regionu. V úvodu práce popisuje segment trhu pivovarnictví, zmíní legislativní omezení, která jsou pro segment specifická a ve stěžejní části popisuje vybrané značky a jejich komunikační aktivity, které poté srovnává mezi sebou.
Kostel Stětí sv. Jana Křtitele Hostivaři
Truncová, Markéta ; Royt, Jan (vedoucí práce) ; Jarošová, Markéta (oponent)
1 Anotace Tématem mé bakalářské práce je středověký jednolodní kostel Stětí sv. Jana Křtitele v Hostivaři v Praze. Velmi cenným reliktem se staly nedávno objevené malby z druhé poloviny 13. století v apsidě kostela s ústřední kompozicí Majestas Domini. Má práce by měla být shrnutím dosavadních poznatků o kostele tak, aby vytvářela ucelený doklad, který ještě doposud nebyl sepsán. Klíčová slova Středověk, středověká architektura, románská architektura, nástěnná malba, Hostivař, sv. Jan Křtitel, Poslední soud
Porovnání marketingových aktivit producentů piva na českém trhu v digitálním prostředí v letech 2014-2017
Doskočil, Ondřej ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl přehledně ukázat online marketingové aktivity regionálních malých pivovarů, které se vyskytují v Hlavním městě Praha a jeho blízkém okolí. Cílem práce je také popsat komunikační aktivity čtyř vyselektovaných malých pivovarů a ukázat z nich nejkvalitněji komunikující malý pivovar ve sledovaném regionu. V úvodu práce popisuje segment trhu pivovarnictví, zmíní legislativní omezení, která jsou pro segment specifická a ve stěžejní části popisuje vybrané značky a jejich komunikační aktivity, které poté srovnává mezi sebou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.