|
Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS
Všetička, Martin ; Duba, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie firmy Melzer, spol. s r.o. v oblasti CRM informačních systémů. Rozebírá moderní marketingové koncepce a poukazuje na nutnost zdatného řízení vztahů se zákazníky – CRM. Popisuje důležité faktory spojené s úspěšnou implementací CRM IS. Analyzuje jak tuzemský trh CRM IS, včetně informačního systému QI dodávaného společností Melzer, tak interní CRM klima firmy. V praktické části jsou vyhodnoceny analýzy a sestavena doporučení, jež determinují návrh marketingové strategie. Ta by měla firmě umožnit významně proniknout a prosadit se na tuzemském trhu CRM IS.
|
|
Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS
Všetička, Martin ; Duba, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie firmy Melzer, spol. s r.o. v oblasti CRM informačních systémů. Rozebírá moderní marketingové koncepce a poukazuje na nutnost zdatného řízení vztahů se zákazníky – CRM. Popisuje důležité faktory spojené s úspěšnou implementací CRM IS. Analyzuje jak tuzemský trh CRM IS, včetně informačního systému QI dodávaného společností Melzer, tak interní CRM klima firmy. V praktické části jsou vyhodnoceny analýzy a sestavena doporučení, jež determinují návrh marketingové strategie. Ta by měla firmě umožnit významně proniknout a prosadit se na tuzemském trhu CRM IS.
|
|
Budování značky Century 21 na českém trhu
Koláček, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Schlesinger, Vojtěch (oponent)
Bakalářská práce popisuje souvislosti vzniku holistického marketingu,jeho koncept a ukazuje ho na příkladu budování značky Century21. Dává si za cíl analyzovat marketingovou koncepci společnosti a její komunikaci. Následně navrhuje možná řešení problémů a nedostatků vyplývající z této analýzy. První část se zabývá historií marketingu a popisuje základní pojmy budování značky. Druhá se věnuje holistickému marketingu a komunikačnímu mixu. A záverečná část analyzuje budování značky Century21 z pohledu holistického marketingu a podává možná řešení.
|
| |