Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání lyžařských instruktorů v ČR
Horníková, Zuzana
Bakalářská práce „Vzdělávání lyžařských instruktorů v České republice.“ se zabývá problematikou poskytování vzdělávání v oblasti lyžařských instruktorů a popisuje cestu k získáni licence v tomto oboru. Práce je rozdělena na dvě části. První část práce je část teoretická, kde je podrobně popisována problematika vzdělávání, vzdělávání dospělých a zájmové vzdělávání. Následně jsou zde popsány lyžařské instituce, které působí v České republice. Poté je vybrána pouze jedna daná instituce, která je velmi dopodrobna popsána. V empirické části práce zkoumá cestu k roli lyžařského instruktora, jejich impulsy a předpoklady proto stát se instruktorem. Tento jev byl zkoumán pomocí kvalitativního výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů. Jako respondenti byli vybráni instruktoři dané lyžařské školy.
Zhodnocení hospodaření a fundraisingu vybrané neziskové organizace
Radiměřský, Tomáš ; Štreitová, Blanka (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením hospodaření a fundraisingových aktivit vybrané neziskové organizace, kterou je Dům dětí a mládeže Blansko, příspěvková organizace. První část vymezuje cíle práce a použité metody. Druhá část zahrnuje teoretická východiska potřebná pro pochopení problematiky. Následuje analýza současného hospodaření organizace a celkové zhodnocení finanční situace. V poslední části jsou uvedeny návrhy na zlepšení finanční situace organizace.
Vývoj neformálního vzdělávání v ČR po roce 1989 a jeho současný stav
Brzková, Martina ; Jíra, Otakar (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Tato práce si klade za cíl popsat obtížně uchopitelné téma, kterým je vývoj neformálního vzdělávání v České republice od roku 1989 po současnost a jeho současný stav. Je zaměřena na organizace pracující s dětmi a mládeží a pokusí se zachytit významné momenty tohoto průběhu a také zjistit, zda je tento druh vzdělávání ve vzdělávacím systému nezastupitelný a případně v čem. Teoretická část práce se zabývá vývojem občanské společnosti a změnou postavení člověka v ní, vliv vzdělanosti a volného času na osobnost dnešního člověka. Kvantitativní empirická část přináší výsledky dotazníkového šetření mezi organizacemi pracujícími s dětmi a mládeží ve Středočeském kraji. Klíčová slova Neformální vzdělávání, zájmové vzdělávání, celoživotní vzdělávání, volný čas, nestátní neziskové organizace, občanská společnost
Zhodnocení hospodaření a fundraisingu vybrané neziskové organizace
Radiměřský, Tomáš ; Štreitová, Blanka (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením hospodaření a fundraisingových aktivit vybrané neziskové organizace, kterou je Dům dětí a mládeže Blansko, příspěvková organizace. První část vymezuje cíle práce a použité metody. Druhá část zahrnuje teoretická východiska potřebná pro pochopení problematiky. Následuje analýza současného hospodaření organizace a celkové zhodnocení finanční situace. V poslední části jsou uvedeny návrhy na zlepšení finanční situace organizace.
Vývoj neformálního vzdělávání v ČR po roce 1989 a jeho současný stav
Brzková, Martina ; Jíra, Otakar (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Tato práce si klade za cíl popsat obtížně uchopitelné téma, kterým je vývoj neformálního vzdělávání v České republice od roku 1989 po současnost a jeho současný stav. Je zaměřena na organizace pracující s dětmi a mládeží a pokusí se zachytit významné momenty tohoto průběhu a také zjistit, zda je tento druh vzdělávání ve vzdělávacím systému nezastupitelný a případně v čem. Teoretická část práce se zabývá vývojem občanské společnosti a změnou postavení člověka v ní, vliv vzdělanosti a volného času na osobnost dnešního člověka. Kvantitativní empirická část přináší výsledky dotazníkového šetření mezi organizacemi pracujícími s dětmi a mládeží ve Středočeském kraji. Klíčová slova Neformální vzdělávání, zájmové vzdělávání, celoživotní vzdělávání, volný čas, nestátní neziskové organizace, občanská společnost

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.