Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interaktivní grafické prostředí pro vizualizaci penetračního testování
Klampár, Roman ; Martinásek, Zdeněk (oponent) ; Lieskovan, Tomáš (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom, vývojom a implementáciou interaktívneho grafického prostredia na podporu penetračného testovania. V teoretickej časti sú popísané základné koncepty penetračného testovania, predstavenie platformy Penterep a~technológie použité pri vývoji, ako sú Vue 3, TypeScript a D3.js. Praktická časť sa zameriava na návrh dátovej štruktúry a architektúry, ako aj implementáciu sieťového grafu s interaktivitou vrátane drag and drop, zoom a panoramatického posunu. Implementované riešenie umožňuje manipuláciu s~grafom a jeho dátami, čím je možné meniť štruktúru grafu. Výsledkom práce je balíček určený na flexibilnú integráciu do existujúcich projektov, ako je platforma Penterep, do ktorej bolo riešenie tiež integrované. Práca taktiež analyzuje výkon vykresľovania grafov pomocou HTML5 Canvas a SVG. Testovanie sledovalo čas vykreslenia, FPS a využitie pamäte pri rôznych veľkostiach grafov. Výsledky ukazujú, že HTML5 Canvas je výkonnejší pri väčšom množstve dát. Cieľom práce je zvýšiť efektivitu penetračného testovania, znížiť časovú náročnosť a~zjednodušiť potrebné procesy v~porovnaní s~aktuálne dostupnými nástrojmi.
Nástroj pro grafický návrh HTML5 aplikací
Sabovčik, František ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro grafický návrh HTML5 aplikací vykreslovaných na Canvas. Tento editor umožnuje vizuální způsobem vytvářet uživatelské rozhraní pomocí pozicování, transformace a sdružování grafických prvků s ná- sledným exportem do cílové aplikace. V práci je popsán proces vývoje tohoto nástroje od popisu stávajícího problému, přes průzkum teoretických poznatků nutných pro vývoj, ná- vrh, až k následné implementaci výsledné aplikace. V závěru práce je popsána zpětná vazba potenciálních uživatelů, která vyhodnocuje úspěšnost plnění zadaných požadavků.
Grafy ve webovém prohlížeči pomocí Javascriptu
Zajíc, Jiří ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Máčel, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská se práce se zabývá studiem tvorby grafů ve webových prohlížečích. První část obsahuje podrobnou studii současných technologií a návrh aplikace. Praktická část zahrnuje vývoj, popis a dokumentaci aplikace. Výsledkem je funkční přenositelná knihovna pro tvorbu grafů v elementu canvas v jazyce JavaScript a grafické uživatelské rozhraní.
WebGL
Pecha, Jan ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Mazánek, Petr (oponent)
Práce analyzuje současné způsoby a možnosti zobrazování 3D grafiky na internetu. Jejím hlavním cílem je rozebrat a popsat základní vlastnosti moderního standardu WebGL pro interaktivní 2D a 3D grafiku na webu. Zároveň jsou charakterizovány nejznámější pomocné frameworky implementující tento standard a na vytvořených jednoduchých příkladech je demonstrováno jejich použití. Práce také informuje o možnostech uplatnění WebGL v různých odvětvích.
Grafy ve webovém prohlížeči pomocí Javascriptu
Zajíc, Jiří ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Máčel, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská se práce se zabývá studiem tvorby grafů ve webových prohlížečích. První část obsahuje podrobnou studii současných technologií a návrh aplikace. Praktická část zahrnuje vývoj, popis a dokumentaci aplikace. Výsledkem je funkční přenositelná knihovna pro tvorbu grafů v elementu canvas v jazyce JavaScript a grafické uživatelské rozhraní.
Nástroj pro grafický návrh HTML5 aplikací
Sabovčik, František ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro grafický návrh HTML5 aplikací vykreslovaných na Canvas. Tento editor umožnuje vizuální způsobem vytvářet uživatelské rozhraní pomocí pozicování, transformace a sdružování grafických prvků s ná- sledným exportem do cílové aplikace. V práci je popsán proces vývoje tohoto nástroje od popisu stávajícího problému, přes průzkum teoretických poznatků nutných pro vývoj, ná- vrh, až k následné implementaci výsledné aplikace. V závěru práce je popsána zpětná vazba potenciálních uživatelů, která vyhodnocuje úspěšnost plnění zadaných požadavků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.