Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evropský program Grundtvig jako jedna z možností profesního rozvoje jedinců v oblasti vzdělávání dospělých
Bachurová, Aneta ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
a klíčová slova Diplomová práce "Evropský program Grundtvig jako jedna z možností profesního rozvoje jedinců v oblasti vzdělávání dospělých" je pojata jako analytický pohled na oblast celoživotního učení a vzdělávání se zaměřením na evropský vzdělávací program Grundtvig. Cílem práce je poukázat na významnost komunitárního programu Grundtvig, jež se podílí na naplňování socioekonomických pilířů současné evropské strategie a nastínit tak další možnost profesního rozvoje dospělých jedinců. Práce se konkrétněji věnuje vývoji celoživotního vzdělávání a učení a popisuje jednotlivé vzdělávací podprogramy Programu celoživotní učení 2007 - 2013. Hlavní část práce se zabývá problematikou v oblasti vzdělávání dospělých. Konkrétněji současnou situací v evropském vzdělávacím prostoru, strategickými dokumenty Evropské unie a úspěšností implementace konceptu celoživotního učení v rámci národních politik jednotlivých členských států Unie. V závěrečné části práce je poukazováno na evropské strukturální fondy, jež poskytují další možnosti podpory Evropské unie v oblasti vzdělávání dospělých. Závěr této práce lze shrnout následovně: přestože Evropská unie výrazně podporuje jednotlivé členské státy v oblasti vzdělávání dospělých, ať už v podobě sektorálního programu Grundtvig či strukturálních fondů, je zapotřebí, aby...
Vliv komunitárního programu Grundtvig na fungování institucí dalšího vzdělávání dospělých v ČR a na jimi poskytované služby
Těžká, Štěpána ; Pělucha, Martin (vedoucí práce) ; Kouřilová, Jana (oponent)
Diplomová práce vyhodnocuje dopady programu Grundtvig na české instituce dalšího vzdělávání ve střednědobém horizontu. V první části je představen koncept dalšího vzdělávání jako měkkého faktoru regionálního rozvoje a je prezentována použitá výzkumná metoda. V další části jsou představeny české a evropské strategie celoživotního učení a program Grundtvig je zasazen do širšího rámce komunitárních programů a Programu celoživotního učení. V hlavní části práce je prezentována analýza využívání programu Grundtvig mezi českými institucemi a dopady na ně zjištěné za pomoci dotazníkového šetření mezi podpořenými institucemi. Práce identifikovala hlavní dopady na organizace v oblasti přenosu zkušeností ze zahraničí, naopak v oblasti navazování kontaktů a tvorby inovativních výstupů jsou identifikované dopady minimální.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.