Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie marketingové komunikace pro lehkoatletický mítink "Velká cena Ústí nad Labem"
Solcerová, Olga ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem práce bylo vytvoření nové komunikační strategie pro atletický mítink Grand Prix Ústí nad Labem a tím zajištění vyšší účasti publika. První část diplomové práce je soustředěna na teoretická východiska s důrazem na marketingovou komunikaci a její odlišnosti v rámci zaměření na sport a dále k vývoji efektivní komunikace za pomoci nástrojů komunikačního mixu. Druhá část této práce je věnována historii a současnosti atletiky v Ústí nad Labem a historii Grand Prix Ústí nad Labem. Ve třetí části této práce popisuji současné fungování atletického mítinku, jeho organizační strukturu, finanční stránku a dosavadní komunikační strategii. Čtvrtou částí je samotný výzkum prováděný prostřednictvím dotazníků. Výsledky dotazníkového šetření a pozdější výstupy z SPSS napomohly k vytvoření páté části, ve které je navrženo nové zaměření komunikační strategie atletického mítinku -- billboardy, vstupné, televizní reklama, zlepšení internetové komunikace apod., které by mělo napomoci zvýšení účasti veřejnosti na samotném mítinku Grand Prix Ústí nad Labem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.