Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Labyrintová 2D hra
Čepelková, Kateřina ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci generátoru bludišť s využitím celulárních automatů a dalších algoritmů. Cílem je integrovat generátor do labyrintové hry s využitím technik vyhledávání cest a rozmístění nepřátel, konkrétně využitím rejection samplingu. Hra je implementovaná v herním enginu Godot. Navržená hra obsahuje bonusové herní předměty, unikátní nepřátelé s vlastní herní AI a úrovňový systém. Přínosem práce je univerzální generátor bludišť, který lze využít pro procedurální generaci obsahu i v jiných hrách a rozšíření možností tvorby herního obsahu.
Virtuální TableTop pro hraní stolní hry Dungeons and Dragons
Horák, Vladimír ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit open-source 2D virtuální tabletop pro stolní hru Dungeons and Dragons a podobné TTRPG herní systémy, který oproti konkurenci implementuje určité prvky, usnadňující práci s ním. Podstata vylepšení spočívá v rozšíření obvyklých prvků těchto programů o možnost práce s více vrstvami, vylepšenou podporu inventářů a automatizaci určitých zdržujících prvků hry jako je vyhodnocení plošných kouzel. Navíc program poběží lokálně na zařízení hráčů, čímž značně zvyšuje rychlost a vyhýbá se problémům s~limitovanou kapacitou úložiště a velikostí souborů, které se vyskytují u cloudově založených virtuálních tabletopů.
Návrh aplikace pro Android a její strategie monetizace
Doležel, Filip ; Horák, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem mobilní aplikace pro platformu Android. Posuzuje implementační nástroje určené pro tento vývoj, následně obsahuje návrh implementace a testování, což je nedílnou součástí tvorby aplikace. V další části se věnuje analýze možných způsobů monetizace Android aplikace a vybírá vhodnou strategii monetizace pro vyvíjenou aplikaci. Obsahuje také vytvořenou personu typického uživatele aplikace dle předchozí analýzy.
Mobilní hra Sound Runner v Godot engine
Korniienko, Oleksii ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření nové hry, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážům. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledek k popularitě dané platformy.
Mobilní demo Sound Run v Godot engine
Korniienko, Oleksii ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření nové herní demo, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážkám. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledem k popularitě dané platformy.
Design and Implementation of 2D Video Game in Game Engine Godot
Kurtin, Tomáš ; Munzar, Milan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and create new 2D game in game engine Godot. The work begins with design, which focuses on researching already existing games. From the knowledge gained, the set of the skills which the player would be able to use was created. In the next step, the world and the story happening in it were designed. Speed was chosen as a main mechanic, because of slow feeling games from the Metroidvania genre. Speed generates energy, which strengthens attacks and allows the player to use other abilities. The whole design was then implemented in Godot game engine, which is a game development environment. The implementation focuses on telling the story and on smoothness and fastness of movement.
Mobilní hra Sound Runner v Godot engine
Korniienko, Oleksii ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření nové hry, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážům. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledek k popularitě dané platformy.
Návrh aplikace pro Android a její strategie monetizace
Doležel, Filip ; Horák, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem mobilní aplikace pro platformu Android. Posuzuje implementační nástroje určené pro tento vývoj, následně obsahuje návrh implementace a testování, což je nedílnou součástí tvorby aplikace. V další části se věnuje analýze možných způsobů monetizace Android aplikace a vybírá vhodnou strategii monetizace pro vyvíjenou aplikaci. Obsahuje také vytvořenou personu typického uživatele aplikace dle předchozí analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.