Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika a preferované nástroje marketingové komunikace vybraného segmentu
Vacková, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V dnešní době globalizace a moderních technologií se stávají potenciální zákazníci odolnějšími vůči různým marketingovým postupům a jednají více racionálně. Je proto těžší zaujmout jejich pozornost a získat tak konkurenční výhodu. Možnou šancí je pro firmy rozšíření jejich klientské základny o novou cílovou skupinu. Takovou skupinu představuje například LGBT komunita. V zahraničí je běžnou praxí pracovat s těmito sexuálními minoritami. Práce pojednává o tom, zda je něco takového možné i v České republice. Cílem práce je posoudit kupní sílu gayů, leseb, bisexuálů a transsexuálů ve srovnání s heterosexuály, identifikovat jejich přístup k reklamě zacílené na LGBT komunitu a jejich preferované marketingové nástroje.
Specifické skupiny spotřebitelů,jejich spotřební chování v České republice
Magott, Marta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent) ; Stěpanovič, Boris (oponent)
Tato disertační práce se zabývá otázkou, zda trend specifického zaměření na homosexuálního spotřebitele může přijít do České republiky, zda spotřební chování homosexuálů je opravdu odlišné od průměru české populace. Americké studie a firmy propagující "gay marketing" uvádějí mnoho odlišných znaků homosexuálních spotřebitelů, které jsou společné pro většinu homosexuálů. Stereotypně znějící fráze, že homosexuálové se jako spotřebitelé zaměřují na značkové výrobky nebo že se homosexuální muži více zajímají o módu a kosmetiku a aktivněji tráví volný čas, budou v primárním výzkumu českých homosexuálních spotřebitelů buď vyvráceny, nebo potvrzeny, stejně jako mnoho dalších závěrů amerických studií na téma: homosexuální spotřebitelé (viz hypotézy stanovené pro výzkum primárních dat).
Body Image v kontextu soudobé společnosti
Rolínek, Igor ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Shivairová, Olga (oponent)
Práce se zabývá pojmem body image - vymezuje základní definici tohoto problému, sleduje kulturní vlivy a historický vývoj a charakterizuje základní kvantitativní veličiny (BMI, WHR, BIA).V následující části pojednává o vlivu mediální prezentace tělesného ideálu na utváření body image člověka a směřuje toto sledování na cílovou skupinu gayů. Ve výzkumné části řeší prostřednictvím dotazníkového šetření současnou situaci této problematiky v gay subkultuře v porovnání se vzorkem heterosexuálních mužů. V druhé části výzkumu využívá metody obsahové analýzy v gay filmografii, pomocí které porovnává mediální obraz gayů s reálnou situací a zkoumá mediální vliv na utváření gay ideálu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.