Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Renderování rozsáhlého terénu
Marušič, Martin ; Bartoň, Radek (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o renderování rozsáhlého terénu. V první části je popsána teorie renderování terénu a konkrétních LOD technik. Dále jsou v této části stručně popsány tři zajímavé moderní algoritmy. Hlavní důraz je kladen na popis algoritmu Geometry Clipmaps i s jeho optimalizací GPU-Based Geometry Clipmaps. Implementace tohoto optimalizovaného algoritmu je podrobně popsána v následujících kapitolách. Hlavní výhodou tohoto algoritmu je inkrementální aktualizace vertex textur a přesun zátěže z CPU na GPU. Poslední část je zaměřena na testování výkonu implementovaného algoritmu a porovnává výsledky s různým nastavením kvality výsledného terénu.
Renderování rozsáhlého terénu
Marušič, Martin ; Bartoň, Radek (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o renderování rozsáhlého terénu. V první části je popsána teorie renderování terénu a konkrétních LOD technik. Dále jsou v této části stručně popsány tři zajímavé moderní algoritmy. Hlavní důraz je kladen na popis algoritmu Geometry Clipmaps i s jeho optimalizací GPU-Based Geometry Clipmaps. Implementace tohoto optimalizovaného algoritmu je podrobně popsána v následujících kapitolách. Hlavní výhodou tohoto algoritmu je inkrementální aktualizace vertex textur a přesun zátěže z CPU na GPU. Poslední část je zaměřena na testování výkonu implementovaného algoritmu a porovnává výsledky s různým nastavením kvality výsledného terénu.
Knihovna pro rychlou změnu velikosti obrazu
Hamrský, Jan ; Bařina, David (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami zvětšování obrazu z pohledu paralizace na GPU. Část textu je věnována souvisejícímu signálovému základu a jeho ovlivňění celkového výsledku včetně změření jeho kvality. V textu jsou popsány nejdůležitější přístupy zahrnující pokročilé metody super-resolution. Důležitá část této diplomové práce je implementace knihovny vybraných metod s využitím paralelizace na grafickém čipu. Dosažené výsledky paralelizace jsou znázorněny na sadě rychlostních testů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.