Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba 3D modelu budovy
Sikorová, Lucie ; Volařík, Tomáš (oponent) ; Hanzl, Vlastimil (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření 3D modelu budovy fakulty stavební Vysokého učení technického v Brně. Model je vytvořen na základě geodetického zaměření a zpracování probíhá v programu Sketch up. Výstupem je 3D model potažený texturami a zhodnocení možnosti prezentace modelu na internetu.
Mobilní hra na motivy Tower Defense
Václavík, Filip ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace mobilní hry v herním enginu Unity. Práce pojednává o vývoji her na mobilní zařízení a tvorbu mobilní hry v enginu Unity. Základ této mobilní hry je tvořen v herním enginu Unity stejně tak i animace postav, jejichž grafika byla vytvořena pomocí softwaru Gimp. Hra obsahuje plnohodnotnou kampaň pro jednoho hráče s několika variantami úrovní, obsahující různé mechaniky věží a nepřátel. Hra také nabízí zjednodušený editor pro tvorbu vlastních map pro případné sdílení s ostaními hráči. Hra je zasazena do fiktivního středověkého světa a je obohacena o mechaniky, které nejsou typické pro Tower Defense hry, jako např. hraní za opačnou stranu.
Mobilní hra na motivy Tower Defense
Václavík, Filip ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a implementace mobilní hry v herním enginu Unity. Práce pojednává o vývoji her na mobilní zařízení a tvorbu mobilní hry v enginu Unity. Základ této mobilní hry je tvořen v herním enginu Unity stejně tak i animace postav, jejichž grafika byla vytvořena pomocí softwaru Gimp. Hra obsahuje plnohodnotnou kampaň pro jednoho hráče s několika variantami úrovní, obsahující různé mechaniky věží a nepřátel. Hra také nabízí zjednodušený editor pro tvorbu vlastních map pro případné sdílení s ostaními hráči. Hra je zasazena do fiktivního středověkého světa a je obohacena o mechaniky, které nejsou typické pro Tower Defense hry, jako např. hraní za opačnou stranu.
Využití Open Source platforem v rámci vzdělávání v oboru Grafický design
Lukáš, David ; Jeřábek, Tomáš (vedoucí práce) ; Štípek, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na možnosti využití Open Source grafických editorů ve výuce na středních odborných školách v rámci oboru Grafický design. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a uvedeny dostupné výukové zdroje a materiály věnující se problematice výuky práce v grafických editorech. Jsou zde popsána specifika oboru Grafický design v kontextu střední odborné školy a cílů vzdělávání definovaných v RVP. Postihuje nároky na grafické editory, jejich dostupnost a možnosti jejich využití jako legitimního prostředí k osvojení potřebných dovedností a zkušeností žáků a pro jejich další pracovní uplatnění. Praktická část je věnována průzkumu způsobů výuky práce v grafických editorech a možnostem využití alternativních grafických editorů na jednotlivých středních školách nabízejících studium oboru Grafický design. Obsahuje rozbor časových dotací odborných předmětů definovaných v ŠVP, dotazníková šetření a rozhovory s pedagogy. Zkoumaná je i situace v reálné praxi dotazníkovým šetřením a rozhovory se zaměstnavateli a praktiky z oboru. Z následné analýzy vyplývají problematické momenty spojené s aplikací alternativních grafických editorů do výuky a praxe. Jsou zde shrnuta možná východiska a podmínky jejich řešení.
Interaktivní model areálu Městského úřadu Břeclav
Kallab, Karel
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením interaktivního modelu Městského úřadu Břeclav, který má zpřehlednit a usnadnit uživatelům webových stránek úřadu najít služby, které na úřadu hledají. Práce se primárně zaměřuje především na vytvoření modelu v určitých programových prostředích a poté jeho reálné fungování a nasazení.
Tvorba 3D modelu budovy
Sikorová, Lucie ; Volařík, Tomáš (oponent) ; Hanzl, Vlastimil (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření 3D modelu budovy fakulty stavební Vysokého učení technického v Brně. Model je vytvořen na základě geodetického zaměření a zpracování probíhá v programu Sketch up. Výstupem je 3D model potažený texturami a zhodnocení možnosti prezentace modelu na internetu.
Porovnání grafických programů Adobe Photoshop a GIMP
VESELÝ, Jakub
Úkolem této bakalářské práce je popsat a porovnat grafické programy Adobe Photoshop a GIMP. Dále pak podat přehled o jejich funkcích a o možnostech využití pro běžné uživatele i profesionální grafiky. U každého programu jsou uvedeny jeho výhody a nevýhody. V této práci je zpracováno celkem osm úkolů, které jsou řešeny vždy v obou programech. Tyto příklady odhalují nedostatky a rozdíly mezi těmito dvěma programy. Práce umožní čtenáři vytvořit si vlastní představu o tom, který z oněch dvou grafických programů je pro jeho potřeby vhodnější.
GIMP - tvorba výukových materiálů pro ZŠ
MATĚJKOVÁ, Anna
Cílem této diplomové práce je vytvořit výukové materiály programu GIMP pro výuku na základní škole. Grafický editor GIMP je open source programem pro tvorbu bitmapové grafiky, šířený pod licencí GPL. Svoji kvalitou se dá přirovnat ke špičkovým placeným produktům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.