Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika neúspěšných žáků s různými typy znevýhodnění
Linhartová, Tereza ; Stará, Jana (oponent)
Rigorózní práce se zabývá neúspěšnými žáky s různými typy znevýhodnění. Především je zaměřena na děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. V úvodu je objasněn význam dané problematiky, teoretická část pojednává o školní neúspěšnosti, jejích příčinách a dopadech na žáky. Zabývá se působením sociokulturně znevýhodněného prostředí na dítě, na jeho výchovu, vzdělávání a volný čas. Důraz je kladen na motivaci, individuální přístup učitele a způsoby výuky, včetně způsobů hodnocení s ohledem na pocity neúspěšných žáků. Pozornost je věnována i dyslexii. Empirická část je založena na kvalitativním výzkumu, ve kterém je z několika hledisek analyzována situace dvou neúspěšných žáků a to prostřednictvím rozhovorů, pozorování a dalších metod případové studie. Jsou stanoveny obecné i konkrétní cíle, které by měly být v rámci empirické části naplněny. Využity jsou principy akčního výzkumu, jehož základními elementy jsou akce, reflexe a revize. Poodhaleny jsou pravděpodobné příčiny daných problémů. Syntéza údajů nabízí poměrně ucelený vhled do vývojového procesu chlapců. Těžištěm empirické části je popis práce autorky s těmito žáky, včetně popisu činností a pomůcek, které pro ně vytvořila.
Uplatnění ve volejbalových specializacích v závislosti na somatotypu jednotlivců na regionální úrovni
Dvořák, Václav ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Jahodová, Gabriela (oponent)
Tato práce zkoumá uplatnění volejbalistů s různým somatotypem v jednotlivých volejbalových specializacích. K určení somatotypu jednotlivých hráčů byla provedena potřebná antropometrická měření důležitá pro jeho výpočet. Dále byly zjištěny procentuální úspěšnosti hráčů v jednotlivých herních činnostech. K tomuto účelu byl proveden záznam čtyř volejbalových utkání regionální úrovně, který byl podrobně zpracován. Jako zdroj informací posloužila vhodná odborná literatura zabývající se volejbalovou tématikou a somatotypologií. Výsledek práce umožní volejbalovým trenérům a učitelům zařadit hráče určitého somatotypu do specializace, kde lze předpokládat jeho největší uplatnění. Dále lze podle somatotypu přizpůsobit trénink a pomoci hráči ke zvýšení jeho herního výkonu.
Uplatnění ve volejbalových specializacích v závislosti na somatotypu jednotlivců na regionální úrovni
Dvořák, Václav ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Jahodová, Gabriela (oponent)
Tato práce zkoumá uplatnění volejbalistů s různým somatotypem v jednotlivých volejbalových specializacích. K určení somatotypu jednotlivých hráčů byla provedena potřebná antropometrická měření důležitá pro jeho výpočet. Dále byly zjištěny procentuální úspěšnosti hráčů v jednotlivých herních činnostech. K tomuto účelu byl proveden záznam čtyř volejbalových utkání regionální úrovně, který byl podrobně zpracován. Jako zdroj informací posloužila vhodná odborná literatura zabývající se volejbalovou tématikou a somatotypologií. Výsledek práce umožní volejbalovým trenérům a učitelům zařadit hráče určitého somatotypu do specializace, kde lze předpokládat jeho největší uplatnění. Dále lze podle somatotypu přizpůsobit trénink a pomoci hráči ke zvýšení jeho herního výkonu.
Problematika neúspěšných žáků s různými typy znevýhodnění
Linhartová, Tereza ; Stará, Jana (oponent)
Rigorózní práce se zabývá neúspěšnými žáky s různými typy znevýhodnění. Především je zaměřena na děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. V úvodu je objasněn význam dané problematiky, teoretická část pojednává o školní neúspěšnosti, jejích příčinách a dopadech na žáky. Zabývá se působením sociokulturně znevýhodněného prostředí na dítě, na jeho výchovu, vzdělávání a volný čas. Důraz je kladen na motivaci, individuální přístup učitele a způsoby výuky, včetně způsobů hodnocení s ohledem na pocity neúspěšných žáků. Pozornost je věnována i dyslexii. Empirická část je založena na kvalitativním výzkumu, ve kterém je z několika hledisek analyzována situace dvou neúspěšných žáků a to prostřednictvím rozhovorů, pozorování a dalších metod případové studie. Jsou stanoveny obecné i konkrétní cíle, které by měly být v rámci empirické části naplněny. Využity jsou principy akčního výzkumu, jehož základními elementy jsou akce, reflexe a revize. Poodhaleny jsou pravděpodobné příčiny daných problémů. Syntéza údajů nabízí poměrně ucelený vhled do vývojového procesu chlapců. Těžištěm empirické části je popis práce autorky s těmito žáky, včetně popisu činností a pomůcek, které pro ně vytvořila.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.