Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení magazínu Forbes na českém trhu za první rok existence
Leimerová, Magdalena ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Trunečková, Ludmila (oponent)
Předkládaná bakalářská práce Postavení magazínu Forbes na českém trhu za první rok existence si klade za cíl čtenáře podrobně seznámit s českou mutací časopisu Forbes, jednoho z nejznámějších a nejčtenějších ekonomických periodik, a následně porovnat jeho obsahové a grafické zpracování a aktivity na webových stránkách a sociálních sítích Facebook a Twitter se dvěma obdobně zaměřenými českými týdeníky Euro a Ekonom. Bakalářská práce se zaměřuje na zmapování prvního roku existence magazínu Forbes na českém trhu, konkrétně na časové období od listopadu 2011, kdy vyšlo první číslo, do října 2012. Na její vypracování byly použity dvě základní metody - analytická a komparativní. Bakalářská práce se skládá ze tří kapitol. První část představuje teoretický základ. Stručně charakterizuje magazíny jako součást periodického tisku a přibližuje český časopisecký trh zejména v období po pádu komunismu. Druhá kapitola podrobně analyzuje měsíčník Forbes po obsahové a grafické stránce a soustředí se také na jeho internetové aktivity. Poslední kapitola se zabývá týdeníky Euro a Ekonom. Následuje vzájemná komparace těchto tří periodik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.