Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Znalostní předpoklady studentů vybraného pražského čtyřletého gymnázia v rámci předlékařské první pomoci
Máková Šmýdová, Hana ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Práce vychází z dotazníkového šetření mezi žáky sportovních a všeobecných tříd konkrétního pražského gymnázia na jedné straně a z kurikulárních dokumentů na straně druhé. Konkrétně jde o Rámcový vzdělávací program, který je v systému kurikulárních dokumentů na státní úrovni a Školní vzdělávací program, který představuje úroveň školní. Autorčiným záměrem bylo jednak zjistit, jakým způsobem je uchopena problematika předlékařské první pomoci v kurikulárních dokumentech, jež jsou závazné pro podobu vyučování. Pak také zjistit pomocí výše zmíněného dotazníkového šetření úroveň znalostí žáků. V neposlední řadě vyhodnotit, zda panují rozdíly mezi znalostmi žáků nižších a vyšších ročníků, stejně tak jako zda panují rozdíly mezi studenty tříd sportovních a všeobecných. V závěru práce se autorka pokusí vyvodit ze zjištěného doporučení pro praxi. Klíčová slova Předlékařská první pomoc, kurikulární dokumenty, dotazníkové šetření
Znalostní předpoklady studentů vybraného pražského čtyřletého gymnázia v rámci předlékařské první pomoci
Máková Šmýdová, Hana ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Práce vychází z dotazníkového šetření mezi žáky sportovních a všeobecných tříd konkrétního pražského gymnázia na jedné straně a z kurikulárních dokumentů na straně druhé. Konkrétně jde o Rámcový vzdělávací program, který je v systému kurikulárních dokumentů na státní úrovni a Školní vzdělávací program, který představuje úroveň školní. Autorčiným záměrem bylo jednak zjistit, jakým způsobem je uchopena problematika předlékařské první pomoci v kurikulárních dokumentech, jež jsou závazné pro podobu vyučování. Pak také zjistit pomocí výše zmíněného dotazníkového šetření úroveň znalostí žáků. V neposlední řadě vyhodnotit, zda panují rozdíly mezi znalostmi žáků nižších a vyšších ročníků, stejně tak jako zda panují rozdíly mezi studenty tříd sportovních a všeobecných. V závěru práce se autorka pokusí vyvodit ze zjištěného doporučení pro praxi. Klíčová slova Předlékařská první pomoc, kurikulární dokumenty, dotazníkové šetření

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.