Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza šíření vibrací spojeným strukturálně akustickým prostorem
Kostelník, Jan ; Pellant, Karel (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat průběh vibrací u spalovacího motoru, od spalovacího prostoru přes pevné strukturální prostředí, až po okraj bloku motoru. Poté analyzovat vznik hluku jakožto změny akustického tlaku v plynném akustickém prostředí obklopujícím pevnou strukturu bloku motoru. Byla provedena analýza jednovélcového bloku mototru při různých frekvencích a poloze pístu. Simulace šíření vibrací a tlakových vln byla provedena v programu ANSYS.
Rám klece výtahu
Mikšík, Libor ; Hrůza, Václav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá pevnostní kontrolou rámu klece výtahu pro přepravu osob s nosností 675 kg, pomocí metody konečných prvku (MKP). Součástí je výpočet ukotvení vodítek a jejich pevnostní kontrola dle normy ČSN EN 81-1. Práce rovněž obsahuje výkres sestavy rámu klece výtahu.
Návrh zařízení pro měření tenzoru setrvačnosti vozidla
Lanči, Jaroslav ; Vančura, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je konstrukční návrh zařízení umožňující měřit momenty setrvačnosti motorového vozidla kolem několika různoběžných os. Poté byl vytvořen trojrozměrný model navrženého zařízení v programu Pro/ENGINEER. Analýza napjatosti vybraných součástí byla provedena pomocí metody konečných prvků (MKP) v programu ANSYS.
Osobní výtah pro obytné budovy
Moravec, Josef ; Poledna, Jan (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací nových nosných orgánů pro osobní výtah zahrnující výpočet trakce. Dále posouzení pasivních odporů od vedení výtahu vlivem různé polohy zavěšení a vedení výtahu. Nakonec byla provedena pevnostní analýza rámu klece výtahu pomocí metody konečných prvků (MKP) v programu NX I-deas.
Výtah pro přepravu osob 675 kg
Špunar, Martin ; Jedelský, Petr (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nosného rámu klece výtahu pro přepravu osob s nosností 675 kg. Její hlavní náplní je následná pevnostní analýza pomocí Metody konečných prvků (MKP). Práce rovněž obsahuje výpočet hmotnosti protizávaží. Dále byl proveden výpočet ukotvení vodítek, která jsou určena pro tuto konstrukci a jejich pevnostní kontrola dle normy ČSN EN 81-1. Součástí práce je i výkres sestavy nosného rámu klece výtahu. Diplomová práce probíhala ve spolupráci s firmou LIFTMONT CZ s.r.o.
Osobní výtah pro obytné budovy
Moravec, Josef ; Poledna, Jan (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací nových nosných orgánů pro osobní výtah zahrnující výpočet trakce. Dále posouzení pasivních odporů od vedení výtahu vlivem různé polohy zavěšení a vedení výtahu. Nakonec byla provedena pevnostní analýza rámu klece výtahu pomocí metody konečných prvků (MKP) v programu NX I-deas.
Rám klece výtahu
Mikšík, Libor ; Hrůza, Václav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá pevnostní kontrolou rámu klece výtahu pro přepravu osob s nosností 675 kg, pomocí metody konečných prvku (MKP). Součástí je výpočet ukotvení vodítek a jejich pevnostní kontrola dle normy ČSN EN 81-1. Práce rovněž obsahuje výkres sestavy rámu klece výtahu.
Návrh zařízení pro měření tenzoru setrvačnosti vozidla
Lanči, Jaroslav ; Vančura, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je konstrukční návrh zařízení umožňující měřit momenty setrvačnosti motorového vozidla kolem několika různoběžných os. Poté byl vytvořen trojrozměrný model navrženého zařízení v programu Pro/ENGINEER. Analýza napjatosti vybraných součástí byla provedena pomocí metody konečných prvků (MKP) v programu ANSYS.
Analýza šíření vibrací spojeným strukturálně akustickým prostorem
Kostelník, Jan ; Pellant, Karel (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat průběh vibrací u spalovacího motoru, od spalovacího prostoru přes pevné strukturální prostředí, až po okraj bloku motoru. Poté analyzovat vznik hluku jakožto změny akustického tlaku v plynném akustickém prostředí obklopujícím pevnou strukturu bloku motoru. Byla provedena analýza jednovélcového bloku mototru při různých frekvencích a poloze pístu. Simulace šíření vibrací a tlakových vln byla provedena v programu ANSYS.
Výtah pro přepravu osob 675 kg
Špunar, Martin ; Jedelský, Petr (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nosného rámu klece výtahu pro přepravu osob s nosností 675 kg. Její hlavní náplní je následná pevnostní analýza pomocí Metody konečných prvků (MKP). Práce rovněž obsahuje výpočet hmotnosti protizávaží. Dále byl proveden výpočet ukotvení vodítek, která jsou určena pro tuto konstrukci a jejich pevnostní kontrola dle normy ČSN EN 81-1. Součástí práce je i výkres sestavy nosného rámu klece výtahu. Diplomová práce probíhala ve spolupráci s firmou LIFTMONT CZ s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.