Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza hospodaření vybrané školy se zaměřením na zdroje financování
GREGOROVÁ, Ivona
Cílem bakalářské práce je analyzovat hospodaření vybrané školy, její finanční situaci a navrhnout možnosti ke zlepšení situace. Dále určuje dopady reformy financování regionálního školství na vybranou školu. Práce se také zabývá postavením neziskových organizací ve školství a financováním škol. Vybraná škola si přála zůstat v anonymitě. Analýza hospodaření je provedena mezi roky 2014 - 2018 na základě účetních výkazů a interních materiálů vybrané školy. Je přitom využita horizontální analýza, vertikální analýza, finanční analýza pro municipální firmy. Práce je zaměřena na zdroje financování, takže ty jsou analyzovány vice do detailu. Na základě analýz bylo zjištěno, že vybraná škola hospodařila dobře s výjimkou roku 2018.
Financování základních a středních škol v České republice
Zeithamová, Markéta ; Tichá, Milena (vedoucí práce) ; Dvořáková, Michaela (oponent)
Tématem této práce je financování základních a středních škol v České republice. Proces financování je zde představen jako navzájem propojený celek, který se skládá z příjmů a výdajů. Je zde charakterizován jako proces, který je podmíněn nejen školským systémem u nás, ale také státní správou a samosprávou řídící školy a školských zařízení. V práci je zmapován vývoj financování školství v letech 2001 až 2009 pomocí grafů, na kterých se odráží i dnešní podoba celého systému. Tento stav je zde ukázán i v mezinárodním srovnání. V závěru jsou v práci prezentovány základní problémy v praxi, které jsou spojené s financováním školství v České republice.
Financování základních a středních škol v České republice
Zeithamová, Markéta ; Tichá, Milena (vedoucí práce) ; Dvořáková, Michaela (oponent)
Tématem této práce je financování základních a středních škol v České republice. Proces financování je zde představen jako navzájem propojený celek, který se skládá z příjmů a výdajů. Je zde charakterizován jako proces, který je podmíněn nejen školským systémem u nás, ale také státní správou a samosprávou řídící školy a školských zařízení. V práci je zmapován vývoj financování školství v letech 2001 až 2009 pomocí grafů, na kterých se odráží i dnešní podoba celého systému. Tento stav je zde ukázán i v mezinárodním srovnání. V závěru jsou v práci prezentovány základní problémy v praxi, které jsou spojené s financováním školství v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.