Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Regulace derivátových kontraktů
Růžek, Lukáš ; Husták, Zdeněk (vedoucí práce) ; Galuška, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se do hloubky zabývá pravní úpravou derivátových kontraktů s ohledem na jejich ekonomickou podstatu. Nejpodrobněji zkoumá právní předpisy regulující derivátové kontrakty v právním řádu České republiky. Vzhledem ke globálnímu charakteru obchodování s derivátovými kontrakty věnuje tato diplomová práce také pozornost jejich úpravě a standardizaci v zahraničí a na mezinárodní úrovni. První část práce popisuje základní znaky derivátů a navrhuje jejich třídění na základě různých kriterií. Následující část se snaží zhodnotit současný stav regulace derivátových kontraktů v právním řádu České republiky. Na to navazují třetí a čtvrtá, které se zaměřují na zahraniční a mezinárodní úpravu derivátových kontraktů. Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav regulace derivátových kontraktů v České republice, zjistit, do jaké míry reflektuje jejich ekonomickou podstatu, a popřípadně navrhnout změny de lege ferenda.
Právní úprava distribuce finančních produktů retailového typu v České republice
Janata, Michal ; Husták, Zdeněk (vedoucí práce) ; Michalíková, Jana (oponent)
Diplomová práce analyzuje právní prostředí trhu finančních služeb ve vztahu k realitě distribuce retailových finančních produktů v České republice. Postupně popisuje stávající právní úpravu a nástroje regulace distribuční činnosti, současnou obchodní praxi v České republice a aktuální regulační iniciativy na národní i nadnárodní úrovni. Dále představuje vývoj regulace ve světle identifikovaných nedostatků legislativy, z nichž vyvozuje konkrétní závěry a doporučení pro posílení postavení spotřebitele a upevnění level-playing-field v distribuci napříč sektory finančního trhu. Problematika je zkoumána optikou postavení spotřebitele a jeho ochrany nejen v rámci jednotlivých finančních sektorů, ale i v oblastech jejich překryvů. Poznatky, závěry a formulovaná doporučení vychází z autorova teoretického studia ekonomických a právních východisek i vlastní podnikatelské praxe.
Návrh vytvoření úspěšného obchodního týmu ve finančních službách
Trávník, Vladimír ; Svobodová, Jana (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout koncept sestavení obchodního týmu a zvýšení motivace jednotlivých členů obchodního týmu. Ke splnění výzkumného úkolu bude využita analýza postupu sestavování obchodního týmu v organizaci. Na základě vybraných kritérií bude zhodnocena úroveň motivovanosti obchodníků v týmu. Dále bude navržen způsob, jakým lze vést obchodní týmy k lepším výsledkům. Na základě analýzy budou zpracovány silné stránky a nedostatky konceptu sestavování jednotlivých týmů a navržen způsob, jakým lze docílit lepší kultury, lepších výsledků a větší angažovanosti jednotlivých obchodníků.
Ochrana spotřebitele v oblasti finančních služeb
BOBKOVÁ, Hana
Diplomová práce se věnovala současné situaci na trhu spotřebitelských úvěrů. Cílem bylo zmapovat současný trh a zkušenosti z poskytování finančních služeb, zejména v nebankovním sektoru. Na základě výzkumu byly analyzovány dosavadní zkušenosti a problémy spotřebitelů, tak i názory poskytovatelů úvěrů.
Podnikatelský plán - finanční služby
Jaroš, Petr ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu společnosti JKWM podnikající v oblasti finančních služeb. Společnost JKWM poskytuje poradenské služby především v oblasti úvěrů se specializací na řešení rizikových pohledávek. V teoretické části práce jsou zpracovány potřebné informace a legislativní nároky pro podnikání v oblasti financí se specifiky zprostředkování a poskytování úvěrových produktů. V praktické části je vypracován podnikatelský plán budoucího vývoje a výsledků společnosti. Významnou část tvoří analýza dosavadního vývoje ekonomiky a úvěrového trhu. Pozornost je také věnována analýze rizik spojených s poskytováním úvěrů a marketingové strategii společnosti. Závěrem práce je zhodnocení tržního potenciálu, reálnosti plánovaných výsledků společnosti a identifikace potenciální příležitosti založení a správy investičního fondu kvalifikovaných investorů.
Marketing of financial services
Žarnaiová, Martina ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) ; Vacek, Vladislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou situaci na českém bankovním trhu z hlediska investování do marketingové komunikace. Efektivnost investování do marketingové komunikace je sledována z hlediska povědomí zkoumaných bank, konkrétně recognition, recall a Top Of Mind. Tato práce se skládá ze tří částí. První část poskytuje teoretický základ a podklady k uskutečnění analýzy. Zahrnuje cíle komunikace na bankovním trhu a způsoby měření těchto cílů. Druhá část, analytická, se zaměřuje na konkrétní problém a na konkrétní banky, které jsou předmětem analýzy. V této části jsou vyslovené hypotézy, které se budu snažit dokázat a v případě opačných výsledků, zdůvodnit proč moje hypotézy byly chybné. Třetí část se zaměřuje na vyslovení závěrů z analýzy a na poskytnutí informací vhodných pro investiční rozhodování v následujících obdobích.
Finanční služby z hlediska daně z přidané hodnoty
Dobrovolný, Pavel ; Zídková, Hana (vedoucí práce) ; Pavel, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou osvobození finančních služeb od DPH. Teoretická část je věnována osvobozeným plněním od DPH bez nároku na odpočet. Praktická část je zaměřena na způsob stanovení daňové povinnosti u osvobozeného plnění a zdanitelného plnění na modelovém příkladu daňového subjektu. Závěr práce je věnován porovnání daňové povinnosti v případě možnosti plného nároku na odpočet a v případě kráceného nároku na odpočet.
Specifika kupniho rozhodovacího procesu spotřebitele u vybranych finančních produktů
Baumruková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nosková, Veronika (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl postihnout specifika finančních produktů, která v mnohém ovlivňují spotřebitele při jejich nakupování na trhu. V první, teoretické části práce se tak setkáváme s pojmy, jako je nehmotnost, neoddělitelnost nebo například závislá spotřeba finančních produktů. Práce poté tuto specifikaci začleňuje do způsobů chování spotřebitelů na finančních trzích, konkrétně do jejich kupního rozhodovacího procesu. Následně se zaměřuje také na konkrétní situaci na bankovním trhu v Česku, včetně rozložení tržních podílů bankovních domů v odvětví i jejich nabídky běžných účtů, které později podrobněji zkoumá. Praktická část práce zachycuje pomocí primárního výzkumu, provedeného dotazováním českých spotřebitelů bankovních účtů, jakým způsobem tuto službu lidé nejen pořizují, ale i využívají. Tato část je doplněna také kratším sekundárním výzkumem za pomoci dat z databáze MML-TGI. Nakonec jsou na základě předchozích zjištění a výzkumů formulovány závěry v podobě marketingových doporučení.
Zavádění nového finančního produktu na trh
Opatová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Siuda, Richard (oponent)
Práce analyzuje proces zavádění nového finančního produktu společnosti Conseq Investment Management, a.s. na trh. Novým produktem je Investiční hypotéka. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé fáze zavádění, proces adaptace a marketingový mix. V praktické části je představena společnost Conseq Investment Management, a.s., její základní produkty a je popsán proces zavádění produktu Investiční hypotéka na trh. V závěru jsou navžena doporučení společnosti pro zlepšení pozice tohoto produktu a trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.