Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Farmářské trhy
Mládková, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebiteli, kteří nakupují farmářské potraviny v Praze a okolí. Cílem této práce je zjistit povědomí a postoje spotřebitelů v Praze o možnostech nákupu farmářským potravin, zhodnotit místo a frekvenci nákupu a jejich motivaci k nákupu. V teoretické části definuje farmářské trhy, jejich historii, kodex, proces založení trhu, rozdíly mezi farmářskými a biopotravinami a jiné formy prodeje farmářských potravin. Na základě dotazníkového šetření a zpracovaných výsledků v praktické části zjišťuje rozdíly ve spotřebním chování žen a mužů v jednotlivých věkových kategoriích, kdo je typickým spotřebitelem a jaké má preference. Na základě závěrečného shrnutí navrhuje určitá řešení a doporučení, jak situaci změnit k lepšímu.
Use of marketing tools at a retail store
Burdová, Beáta ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Pelc, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem maloobchodní prodejny farmářskych potravin v Jižních Čechách pomocí využívání marketingových nástrojů. Teoretická část práce se zabývá vymezením trhu, základními marketingovými nástroji, spolu s popisem jejich významnosti a definováním zákazníka. Dále popisuje situaci farmářských trhů a farmářských potravin v ČR. Praktická část popisuje vývoj prodejny farmářských potravin ve městě Tábor v Jižních Čechách, a to od začátku svého působení až po současnost, a také hlavní změnu, která nastala ve fungování prodejny. Práce se ve své praktické části primárně soustřeďuje na analýzu jednotlivých marketingových nástrojů, které prodejna farmářských potravin používá, aby udržela vztah se svými současnými zákazníky, a zároveň navazovala neustálý kontakt s novými, potenciálními zákazníky. Praktická část na závěr popisuje finanční vyhodnocení některých marketingových nástrojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.