Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model rozhraní sociální sítě elektronického obchodu
Hrdlička, Pavel ; Schüller, David (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat problematiku moderních sociálních sítí, zejména se zaměřit na sociální síť Facebook v českém prostředí a rozebrat nástroje, které nabízí pro marketingové využití. Přínosem práce je teoretický popis možností marketingových nástrojů Facebooku, které jsou demonstrovány na praktických příkladech včetně vlastní Facebookové aplikace. V závěru práce jsou shrnuty poznatky z výzkumu a jsou navržena doporučení vedoucí k vylepšení marketingových kampaní na Facebooku.
Model rozhraní sociální sítě elektronického obchodu
Hrdlička, Pavel ; Schüller, David (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat problematiku moderních sociálních sítí, zejména se zaměřit na sociální síť Facebook v českém prostředí a rozebrat nástroje, které nabízí pro marketingové využití. Přínosem práce je teoretický popis možností marketingových nástrojů Facebooku, které jsou demonstrovány na praktických příkladech včetně vlastní Facebookové aplikace. V závěru práce jsou shrnuty poznatky z výzkumu a jsou navržena doporučení vedoucí k vylepšení marketingových kampaní na Facebooku.
Rizika a příležitosti sociálních sítí - Chování uživatelů a možnosti získávání jejich osobních dat
Pechar, Zdeněk ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Práce si klade několik cílů, přičemž tím prvním je poskytnout čtenáři pohled na konkrétní sociální sítě. Tohoto cíle dosáhneme obecným popisem sociálních sítí, stručnou historií sociálních médií a výčtem nejznámějších světových i českých sociálních sítí a jejich základní historií a funkcionalitu. Dále budou v práci představeny základní skupiny, do kterých můžeme sociální sítě rozdělit. Druhým cílem práce je představení využití sociálních sítí pro obchodní a marketingové záměry, včetně technik, které marketingoví pracovníci využívají. Dále se v práci zaměříme na vývojové trendy sociálních sítí a dále na trendy, které jsou aktuální z hlediska uživatelů a také se zaměříme na klíčové trendy, které jsou důležité pro podniky, které fungují na sociálních sítích. V poslední části teoretické části si popíšeme rizika a nebezpečí, které sociální sítě přinášejí. V praktické části se pak zaměříme na to, jak lidé sdílí své informace a podíváme se, díky jakým společenským oblastem zájmu lidé své informace poskytnou třetí straně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.