Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analytický nástroj k vyhodnocení marketingové kampaně
Škorpilová, Iveta
Tato práce se zabývá webovou analytikou. Stěžejním bodem práce je návrh a implementace webové aplikace sdružující webové analytiky z Facebook Insights a Google Analytics, která umožňuje sledování úspěšnosti připravované marketingové kampaně ve rmě Kentico. Nedílnou součástí je i rozbor stávajících analytických ná- strojů, které jsou na trhu dostupné. Práce taktéž pojednává o nejnovějších webových technologiích mezi něž patří mimo jiné Node.js a Slim framework. Dílčím bodem prá- ce je návrh landing page k této marketingové kampani a její následné A/B testování.
Využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Brilová, Lenka ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Nejprve jsou zde vysvětleny pojmy jako sociální síť, sociální média a následně jsou teoreticky popsány oblasti, ve kterých je možno sociální sítě využít v podnikání. Práce obsahuje teoreticky zpracovaný postup vstupu společnosti na sociální sítě a představuje nástroje vhodné pro jejich monitoring a analýzu. Prakticky se práce zabývá tanečním klubem Beton, kde je provedena kritická analýza stávajícího postoje klubu k sociálním sítím, analýza profilů konkurence a vzájemné srovnání. Následně je vybrán vhodný monitorovací nástroj a navrhnut systém monitoringu sociálních sítí pro daný klub

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.