Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě v marketingu
Kutíková, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vyskočilová, Marie (oponent)
Tato práce pojednává o sociálních sítích a jejich využití v marketingu. Cílem práce je po analýze možností využití sociálních sítí v marketingu definovat doporučení pro konkrétní značku. Teoretická část se zabývá definicí marketingu, strategického marketingového procesu a trendy, které je v současnosti ovlivňují. V práci jsou definována sociální média i pojem sociální sítě. Praktická část se zabývá využitelností sociálních sítí v marketingu a jejich přínosy pro značky. Jsou zde popsány praktické aspekty využití nejvýznamnějších sociálních sítí v komerčních komunikacích. Práce obsahuje případovou studii, na které je využití sociálních sítí v marketingu ukázáno v praxi. Na závěr jsou definována doporučení pro tvorbu marketingové strategie konkrétní značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.