Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace pro správu FPGA karet
Ostrý, Pavel ; Ilgner, Petr (oponent) ; Dobiáš, Patrik (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku správy FPGA karet (Field Programmable Gate Array) v kontextu školního systému VUT FEKT. FPGA karty jsou zařízení, která umožňují programování hardwaru pomocí programovatelných logických obvodů, což umožňuje výrazné zefektivnění specifických úkolů vyžadujících malou odezvu a vysoký průtok dat. Přestože jsou FPGA karty stále populárnější, chybí uživatelská grafická aplikace, která by umožňovala jejich správu v podmínkách školního systému. Cílem této práce je vytvoření aplikace umožňující nastavení, monitorování a řízení FPGA karet prostřednictvím grafického uživatelského rozhraní. Práce je rozdělena do deseti kapitol, přičemž prvních pět se věnuje teoretické části a zbylých pět praktické implementaci. Teoretická část zahrnuje úvod do problematiky FPGA karet, jejich srovnání s jinými zařízeními, popis jejich programování a analýzu požadavků na finální aplikaci s následným výběrem vhodných nástrojů. Praktická část se zaměřuje na implementaci uživatelského rozhraní, strukturu kódu a popis jednotlivých programových tříd a funkcí. Výsledkem práce je grafická aplikace, která splňuje všechny stanovené požadavky a umožňuje konfiguraci, monitorování a řízení FPGA karet v prostředí VUT FEKT. Aplikace byla vyvinuta v programovacím jazyce Java, grafické rozhraní bylo vyvinuto pomocí JavaFX. Aplikace s kartou komunikuje pomocí knihovny libnfb, která je psaná pro C a proto jsou její funkce namapovány prostřednictvím JNA. Tato bakalářská práce přináší aplikaci pro správu FPGA karet vyvinutou na základě potřeb VUT FEKT.
Vývoj aplikací na platformě Java FX 8
Macháček, Martin ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Bakalářská práce se zabývá platformou JavaFX 8. Cílem práce je seznámit čtenáře s platformou, jejími novinkami a možnostmi, a následně vytvořit příručku pro vyvíjení RIA aplikací využívajících tuto platformu. Práce využívá pro splnění vytyčených cílů především poznatky a zkušenosti autora, doložené a podpořené odbornou literaturou a oficiální doku-mentací platformy. Přínosem práce je především zpracovaná příručka programování v českém jazyce, stejně jako popis nástroje Scene Builder pro vytváření uživatelských roz-hraní. Práce začíná obecným vysvětlením pojmu JavaFX a popisu platformy, jejím historic-kým vývojem a architekturou. Dále se práce zabývá nástrojem Scene Builder pro vytváření komplexních uživatelských rozhraní. Kapitola zmiňuje aktuální možnosti nástroje a podrob-ně popisuje jeho pracovní prostředí a výstupy v podobě FXML dokumentů, popisujících vytvořené uživatelské rozhraní. Další kapitola představuje příručku, vysvětlující jednotlivé typy a vlastnosti dvou různých architektur JavaFX aplikací, dále základní principy vývoje a specifické vlastnosti platformy. Na závěr kapitola popisuje principy spouštění aplikací v různých módech, ke kterým je aplikace připravena. Práce je zakončena příkladem vývoje jednoduché ukázkové aplikace využívající nové grafické prvky platformy, a spouštěné jako webová aplikace.
JavaFX2 a Swing
Čapek, Ondřej ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Bakalářská práce se zabývá především knihovnou JavaFX2 a jejími novinkami. Cílem je seznámit čtenáře s širšími možnostmi a pomoci mu tak při přechodu ze Swingu do JavaFX2. V práci jsou rozebrány přínosy JavaFX2, což je doprovázeno ukázkami zdrojových kódů pro názornost. Součástí je také aplikace, ukazující rozdíly mezi Swingem a JavaFX2 jak z grafického hlediska, tak také zobrazením zdrojového kódu. Většina informací obsažených v této práci je také na stránkách http://www.javafx2-swing.cz/, které slouží jako průvodce knihovnou JavaFX2 a kde je možné stáhnout zmíněnou aplikaci. Práce je zahájena vysvětlením platformy JavaFX. Dále jsou uvedeny přínosy JavaFX2, jež obohatily programování v Javě. Následuje kapitola se základními prvky knihovny JavaFX2. Nakonec jsou popsány grafické novinky včetně 3D zobrazení. Práce je zakončena rozdíly mezi komponentami Swingu a JavaFX2 a spoluprací těchto dvou prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.