Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
Formánková, Martina ; Pokorná, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny Cíle: Zhodnotit stávající podobu webové stránky a navrhnout její vylepšení pro zvýšení účinnosti marketingové komunikace jejím prostřednictvím. Metody: Obsahová analýza, komparace Výsledky: Provedena zevrubná analýza internetových stránek, rozebrány nedostatky stávající podoby po stránce obsahové i formální a navrženy úpravy a vylepšení. Klíčová slova: Marketing, komunikace, internetové stránky, obsah webu, vysoká škola, FTVS
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
Formánková, Martina ; Pokorná, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny Cíle: Zhodnotit stávající podobu webové stránky a navrhnout její vylepšení pro zvýšení účinnosti marketingové komunikace jejím prostřednictvím. Metody: Obsahová analýza, komparace Výsledky: Provedena zevrubná analýza internetových stránek, rozebrány nedostatky stávající podoby po stránce obsahové i formální a navrženy úpravy a vylepšení. Klíčová slova: Marketing, komunikace, internetové stránky, obsah webu, vysoká škola, FTVS

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.