Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace mediálního obrazu FC Viktoria Plzeň a AC Sparta Praha ve vybraných českých médiích
Slabý, Martin ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá komparací mediálních obsahů deníků Sport a Mladá fronta DNES z několika časových období v průběhu jednoho ročníku první české fotbalové ligy. Na jejím základě a za pomoci poznatků českých i zahraničních odborníků se snaží odpovědět na otázku, zda deník Sport zvýhodňuje v publikovaných materiálech klub AC Sparta Praha a naopak znevýhodňuje klub FC Viktoria Plzeň. K zodpovězení této otázky využívá metodu komparativní kvalitativní obsahové analýzy. Vychází ze souboru článků ze tří období podzimní části sezóny a tří období z části jarní. Bere přitom zřetel nejen na samotné texty článků, ale také například první strany či titulky, které jsou důležitou součástí obsahů denního tisku. Výsledky výzkumu jsou průběžně shrnuty po každém z jednotlivých období, v závěru pak přichází kompletní shrnutí a zodpovězení výzkumné otázky. Výzkumem bylo zjištěno, že co se týče obsahů článků, nebylo v rámci materiálů deníku Sport publikovaných ve sledovaných obdobích shledáno významnější protežování pražského celku, naopak u zastoupení témat týkajících se Sparty a Plzně se převaha ve prospěch Letenských projevila více a totéž se dá do určité míry říci i o titulních stranách.
Marketingové a PR aktivity FC Viktorie Plzeň v letech 2011-2016
Paták, David ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingu a public relations v českém sportovním prostředí na příkladu fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň. Za tímto účelem jsou v teoretické části práce popsány disciplíny marketing a PR jak v klasické, tak sportovní rovině s cílem poukázat na jejich specifika ve sportovním prostředí. Zároveň teoretická část práce blíže představuje fotbal coby nejpopulárnější sport planety a také české fotbalové prostředí. V závěru teoretické části je představen samotný klub FC Viktoria Plzeň, který patřil po většinu své historie spíše mezi podprůměrné celky. Stoleté výročí svého založení však klub oslavil roku 2011 ziskem prvního mistrovského titulu v české nejvyšší soutěži, čímž započala jeho úspěšná éra. Následující sportovní úspěchy přilákaly pozornost fanoušků, médií a sponzorů, na což klub musel reagovat změnami ve svých komunikačních aktivitách. Praktická část práce se věnuje deskriptivní analýze vývoje těchto aktivit zejména směrem k fanouškům v období od roku 2011 do roku 2016, kdy klub získal již čtvrtý mistrovský titul. Pozornost je věnována především proměnám v prezentaci klubu, rozvoji online komunikace, organizování eventů a krizové komunikaci.
Srovnání komponent herního výkonu ve fotbale
Hos, Tomáš ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název práce: Srovnání komponent herního výkonu ve fotbale Klíčová slova: Analýza utkání, FC Viktoria Plzeň, AC Sparta Praha, Gambrinus liga Vymezení problému: V české nejvyšší lize byly v sezoně 2013/2014 všechny utkání poprvé analyzovány speciálním analytickým programem Instat. Ze získaných dat jsem se zaměřil na srovnání dvou nejúspěšnějších týmů - FC Viktoria Plzeň a AC Sparta Praha. V práci se pokusím z těchto statistických údajů zjistit, jaké statistiky byly v lize pro obě družstva klíčové. Cíl práce: Cílem diplomové práce je komparovat a interpretovat údaje získané z analýzy herního výkonu statistickým programem Instat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.