Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Adaptivní generování příběhu v RPG
Vymazal, Jiří ; Grochol, David (oponent) ; Hrbáček, Radek (vedoucí práce)
Procedurální generování příběhu nabízí mnoho výhod například pro přostředí počítačových her. Ovšem, zachování alespoň některých kvalit autorského vyprávění při algoritmickém generování je náročný problém. Tento je v práci diskutován současně s přehledem existujících přístupů a řešení. Dále je v práci prezentován návrh řešení založeného na evolučním počítání a výhody tohoto přístupu. Následuje popis použití tohoto přístupu na řízení jednoduchého příběhu v RPG prostředí, vyhodnocení výsledků a srovnání se současnými metodami.
Gramatická evoluce v optimalizaci software
Pečínka, Zdeněk ; Minařík, Miloš (oponent) ; Sekanina, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce nabízí stručný úvod do evolučního počítání. Popisuje a porovnává genetické programování a gramatickou evoluci a jejich možné využití v problematice automatické opravy software. Podrobně studuje možnosti aplikace gramatické evoluce v problému automatické opravy softwaru. Na základě získaných poznatků byla navržena a implementována nová metoda pro automatickou opravu softwaru, založená na gramatické evoluci. Její experimentální ověření proběhlo na řadě testovacích programů.
Algoritmus Brain Storm Optimization: varianty a aplikace
Řezáč, Ladislav ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Práce obsahuje úvod do tématiky optimalizace. Věnuje se popisu hejnových a evolučních algoritmů a menšímu přestavení vybraných modelů. Následně se přesouvá k důkladnějšímu průzkumu momentálního stavu a historie jednoho z nových modelů této skupiny, přesněji algoritmu Brain storm optimization. Ten byl následně testován na citlivost jednotlivých parametrů a přesnost výsledků nalezených řešení napříč několika testovacími funkcemi. Na závěr byly nejlepší varianty BSO porovnány s dalšími algoritmy dle na výpočetních časů a dosažených výsledků.
Gramatická evoluce v optimalizaci software
Pečínka, Zdeněk ; Minařík, Miloš (oponent) ; Sekanina, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce nabízí stručný úvod do evolučního počítání. Popisuje a porovnává genetické programování a gramatickou evoluci a jejich možné využití v problematice automatické opravy software. Podrobně studuje možnosti aplikace gramatické evoluce v problému automatické opravy softwaru. Na základě získaných poznatků byla navržena a implementována nová metoda pro automatickou opravu softwaru, založená na gramatické evoluci. Její experimentální ověření proběhlo na řadě testovacích programů.
Adaptivní generování příběhu v RPG
Vymazal, Jiří ; Grochol, David (oponent) ; Hrbáček, Radek (vedoucí práce)
Procedurální generování příběhu nabízí mnoho výhod například pro přostředí počítačových her. Ovšem, zachování alespoň některých kvalit autorského vyprávění při algoritmickém generování je náročný problém. Tento je v práci diskutován současně s přehledem existujících přístupů a řešení. Dále je v práci prezentován návrh řešení založeného na evolučním počítání a výhody tohoto přístupu. Následuje popis použití tohoto přístupu na řízení jednoduchého příběhu v RPG prostředí, vyhodnocení výsledků a srovnání se současnými metodami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.