Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktivity mezinárodní komunikační agentury v ČR a ve světě
Baranyk, Pavel ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Chovancová, Daniela (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje popisu fungování mezinárodní komunikační agentury, konkrétně agentury Euro RSCG. Jejím cílem je nalézt rozdíly mezi procesem tvorby lokální a regionální komunikační kampaně. Tato snaha je konkretizována charakteristikou a porovnáním kampaní Čoko Tatranky Puk a Jack Daniel's Experience. Většina poznatků pochází od spolupracovníků této přední světové komunikační agentury. Celá práce je rozdělena do tří hlavní částí: teoretickému vymezení, popisu procesu tvorby kampaně a porovnání výše zmíněných kampaní. Závěrem je prohlášení, že proces tvorby jednotlivých kampaní se zásadně neliší i přes to, že každá má svá vyhraněná specifika, které je za předpokladu úspěšného projektu nutno respektovat.
Finanční analýza společnosti Euro RSCG, a. s.
Bauer, Vladimír ; Grünwald, Rolf (vedoucí práce) ; Korbová, Radana (oponent)
Cílem práce je posoudit finanční zdraví společnosti Euro RSCG, a. s. s důrazem na charakteristiky reklamního odvětví. První část práce se věnuje popisu reklamního odvětví a blíže jsou popsány pojmy reklama, komunikační proces, subjekty reklamního trhu. Samotatná kapitola je věnována popisu reklamních médií a mediálním ukazatelům. V další část je zaměřená na společnost Euro RSCG, a. s. Další část obsahuje finanční analýzu vybrané společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.