Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání přístupu českých a anglických zákazníků k věrnostním programům
Müllerová, Patricie ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce se zabývá zákaznickou loajalitou a věrnostními programy v oblasti nákupu drogistického zboží, oblečení, obuvi a potravin. Hlavním cílem této práce je porovnat přístup anglických a českých zákazníků k věrnostním programům v těchto oblastech. Záměrem analýzy, která je obsažená v praktické části práce, je odhalit, zda se tyto dvě země v přístupu zákazníků k loajalitním programům liší a popřípadě v čem se zákazníci odlišují. Má používání věrnostních programů vliv na loajalitu zákazníků, kdo je více loajální, Češi nebo Angličané? Cílem práce je také zjistit, jak zákazníci své věrnostní programy využívají, jaký typ odměny je pro ně nejpřitažlivější a jaké osobní údaje jsou ochotni při vstupu do programů poskytovat. Vlastní provedená analýza má také za cíl zmapovat, jak si mezi těmito zeměmi vedou multibrandové partnerské programy a mobilní aplikace. Přínosem práce jsou pak marketingová doporučení pro společnosti, které působí na českém a anglickém trhu při tvorbě a případné úpravě věrnostních programů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.