Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Email marketingová strategie pro vzdělávací portál
Pour, Lukas ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Dufek, Jaroslav (oponent)
Komunikace se zákazníkem hraje v dnešní době klíčovou roli internetového marketingu. Pokud se zákazníkem nekomunikujeme či necháme uvadat jeho pozornost vůči našemu produktu nebo službě, pak investice do jeho získání byla velmi málo zhodnocena. Email marketing samotný je velmi dobrým nástrojem udržování a budování vztahu se zákazníkem. Velké množství podnikatelů a firem však stále neumí s email marketingem pracovat a emaily rozesílají způsobem, jakým zvou kolegy na schůzku nebo jen ofotí slevový leták. První část diplomové práce se proto zaměřuje na definici samotného email marketingu a prvků jakými ovlivňují emaily zákazníky. Dále představuje způsoby jakými si zákazníka udržet, jak ho hýčkat například formou obsahového marketingu a ukazuje také současné trendy a možnosti automatizace. Druhá část této diplomové práce pak představuje a využívá email marketing nejen jako jeden z velmi silných nástrojů přímého marketingu, ale také jako jeden z prostředků pro podporu online vzdělávání, které nabývá velké popularitě jak v zahraničí, tak i v České republice. Práce ukazuje možnosti zapojení email marketingu k propagaci vzdělávacího portálu, který současně s touto diplomovou prací vzniká a bude sloužit k vyučování jeho zákazníků. Praktická část práce ukazuje jak nastavit cestu zákazníka od prvního kontaktu s portálem až po přihlášení se do online kurzu a taktéž email marketingovou strategii tak, aby se z návštěvníků portálu stávali loajální zákazníci a to s co nejširší automatizací celého procesu.
Problematika phishingu
Kemr, Jakub ; Klíma, Tomáš (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na stále aktuální a specifický druh kybernetické kriminality, kterým je tzv. phishing. Cílem práce je uvést běžného uživatele internetu do problematiky phishingu pomocí principu fungování jednotlivých technik a vhodných možností obrany a prevence před těmito typy kybernetických útoků. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část práce se postupně věnuje úvodu do problematiky phishingu a historickému vývoji této podvodné techniky od počátku 90. let 20. století. Dále jsou v teoretické části popsány principy jednotlivých phishingových technik od těch nejznámějších až po ty méně známé. V závěru teoretické části jsou popsány možnosti obrany a prevence v rovině uživatelské, softwarové a organizační. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu phishingových útoků. Nejprve jsou v této části analyzovány nedávno uskutečněné útoky na české klienty, jejich struktura, průběh a skutečný cíl. Následující části ukazují přípravu a průběh jednoho běžného a jednoho moderního útoku společně s ukázkami detekce a možnostmi vhodné obrany před těmito konkrétními technikami. Závěrečná část práce obsahuje výsledky dotazníkového šetření a phishingového kvízu zaměřeného na běžné internetové uživatele a jejich povědomí o této problematice.
Analýza funkcionalit emailových služeb
Šandera, David ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Hlavním tématem této práce je analýza funkcí e-mailových serverů prodávaných na území České republiky. Cílem práce je zmapovat a specifikovat potřeby a očekávání uživatelů v oblasti e-mailové komunikace, správy času pomocí kalendářů a úkolů, vyhledávání kontaktů v adresářích a jiné činnosti týkající se týmové spolupráce a komunikace. Podle těchto potřeb je v práci provedena podrobná rešerše vybraných nabízených řešení. Ta je analyzována a je doporučeno vhodné řešení pro různé potřeby firem. Přínosem práce je detailní popis stavu současného českého trhu e-mailových serverů s doporučeními pro nejvhodnější výběr do vlastní organizace. Dále se zabývá odhadovaným vývojem firemní elektronické komunikace v budoucnosti a možnými dopady na tento trh.
Studijní informační systémy na jednotlivých vysokých školách - srovnání
Cestr, Jan ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Černá, Andrea (oponent)
Cílem práce je analyzovat a srovnat studijní informační systémy čtyř vysokých škol v České republice (Vysoké školy ekonomické v Praze, Masarykovy univerzity v Brně, Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem a Technické univerzity v Liberci) z pohledu studenta. Zpracování analýzy systémů a následného srovnání je vytvořeno z pohledu studenta. V práci budou srovnány důležité součásti systémů, bez kterých se student vysoké školy neobejde. Jedna z dalších částí se věnuje zajímavým možnostem v jednotlivých informačních systémech. Hlavní přínos práce tkví v představení jednotlivých součástí studijních informačních systémů, jejich vzájemnému srovnání a způsobu použití. Analyzovány jsou také chyby a nastíněn možný budoucí rozvoj informačního systému.
Ochrany před nevyžádanou poštou
Kubík, Jiří ; Kastl, Jan (vedoucí práce) ; Šebek, Michal (oponent)
Bakalářská práce pojednává o šíření nevyžádané pošty, jak se proti ni bránit. Obsahem bakalářské práce jsou používané filtrovací metody a popis šíření spamu. Poslední kapitola je zaměřena na vytrénování SpamBayes a popis metody DKIM.
Kvalita vnitrofiremní komunikace
Douša, Jan ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Jirásek, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací a kvalitou a hledá mezi nimi průnik. Cílem je odpovědět na otázku, co je to kvalita komunikace, jak ji měřit a jak ji dosáhnout. Východisky jsou současné trendy obou oborů a dosažený teoretický výsledek je v druhé části práce aplikován na konkrétní situaci v podniku. Tématem, který práce řeší jsou přeplněné emailové schránky zaměstnanců firmy. Zde je úkolem podrobněji analyzovat současnou situaci pomocí výzkumu a na jeho základě s ohledem na teoretickou úvahu definovat požadavky na kvalitu komunikace ? nyní již v konkrétní podobě. Výstupem je pak návrh řešení jak situaci řešit a to pomocí implementace jiného komunikačního nástroje, který bude nejlépe vyhovovat vzneseným požadavkům.
Elektronický podpis k podepisování emailových zpráv
Rychetský, Filip ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Brechlerová, Dagmar (oponent)
Práce se zabývá využitím elektronického podpisu k podepisování emailových zpráv a to přehlednou a jasnou formou s praktickými příklady. Zahrnuje obecnou charakteristiku elektronického podpisu jako takového, věnuje se kryptografickým základům, aby čtenář věděl, jakými metodami a principy je podpis zajištěn, a konkrétními možnostmi podepisování s důrazem na jednu variantu. Tato podrobněji popsaná varianta je konfrontována s dalšími možnostmi, zejména v oblasti výhod a nedostatků.
E-mail a jeho zneužívání
Měsíček, Libor ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pejsar, Zdeněk (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Cílem práce je pokusit se zmapovat historii, popsat současný stav a možný vývoj (trendy) v oblasti zneužívání e-mailu. Shrnout postupy prevence a obrany proti nevyžádané poště. Zároveň vytvořit přehled právních úprav v oblasti zneužívání elektronické komunikace. Hlavní cíl práce spočívá ve formulování doporučení pro uživatele e-mailu, jak snížit nebezpečí spojené s jeho používáním.
Využití internetu v marketingových aktivitách mezinárodní firmy SGS
Pešková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chochol, Jan (oponent)
Diplomová práce analyzuje možnosti využití internetu v marketingu se zaměřením na webové stránky a jejich roli v rámci marketingové strategie; elektronickou poštu a její dominantní postavení v rámci komunikace, extranet a jeho využití v rámci komunikace se zákazníky a intranet pro interní komunikaci. Část práce je také věnována reklamě na internetu. Konkrétně je práce věnována využití těchto nástrojů ve společnosti SGS.
Analýza a návrh řešení správy elektronické pošty
Turchich, Dominik ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Elektronická pošta je v současné době jedním z nejdůležitějších komunikačních nástrojů. Lidé ho využívají stále častěji a stává se přirozenou součástí našeho života. Smyslem této bakalářské práce je analyzovat a změnit způsob používání elektronické pošty na Úřadě Městské části Praha ? Suchdola a navrhnout možnosti, jak ho zefektivnit. Ta je totiž v současné době používána nejen jako prostředek pro komunikaci s veřejností, ale také jako nástroj pro týmovou spolupráci. Tím se stává obtížnější hledat a uchovávat informace, které jsou v ní obsažené. Proto bylo nejprve třeba se seznámit s chodem a strukturou úřadu a následně analyzovat problémy, se kterými se zaměstnanci při práci s poštou potýkají. Další část práce představovalo hledání různých možností, jak situaci řešit, popsat, jaké varianty existují a určit, které jsou pro úřad nejvhodnější. Práce je uzavřena doporučením, jak by mělo být při řešení dále postupováno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.