Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh sacího systému přeplňovaného motoru Formule Student
Kříž, Radim ; Řehák, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou sacího systému přeplňovaného zážehového mo-toru Formule Student. Práce obsahuje stručný popis sacího systému běžného vozidla a sacího systému vozidla Formule student. Součástí práce je konstrukční řešení elektronické škrticí klapky. Typ škrticí klapky byl vybrán na základě rešerše jednotlivých typů, které se v současnosti používají. Dále jsou v práci provedeny simulace proudění vzduchu sacím systémem, výsledky jsou použity v konstrukčních výpočtech.
Elektronická škrticí klapka
Dušek, Jiří ; Beran, Martin (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Záměrem této práce bylo provést rozbor současných elektronických škrticích klapek a požadavků na ně kladených. Sestavit matematický model, identifikovat parametry předložené elektronické škrticí klapky, provést verifikaci a na základě toho sestavit simulační model. Byly zvoleny vhodné řídicí a výkonové prvky pro řízení elektronické škrticí klapky. Simulační model byl na základě znalosti parametrů těchto prvků rozšířen. Na tento pak navržen kaskádní regulátor pro řízení výchylky škrticí klapky s podřízenou otáčkovou a proudovu smyčkou. Pomocí navrženého regulátoru byla provedena realizace řízení elektronické škrticí klapky s dostupným výkonovým a řídicím modulem.
HIL simulace elektronické škrticí klapky
Maliszewski, Michal ; Chalupa, Jan (oponent) ; Sova, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá Hardware in the Loop (HIL) simulací elektronické škrticí klapky. V následujícím textu je odvozen její matematický model pro různé varianty tření a dorazů. Parametry modelu byly získány měřením na reálné klapce. Dále se práce zaměřuje na návrh vhodného řídicího algoritmu, jenž je použit pro vlastní HIL simulaci. Výstupem práce je volba nejvhodnějšího modelu vzhledem k přesnosti a výpočtové náročnosti simulace.
Návrh sacího systému přeplňovaného motoru Formule Student
Kříž, Radim ; Řehák, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou sacího systému přeplňovaného zážehového mo-toru Formule Student. Práce obsahuje stručný popis sacího systému běžného vozidla a sacího systému vozidla Formule student. Součástí práce je konstrukční řešení elektronické škrticí klapky. Typ škrticí klapky byl vybrán na základě rešerše jednotlivých typů, které se v současnosti používají. Dále jsou v práci provedeny simulace proudění vzduchu sacím systémem, výsledky jsou použity v konstrukčních výpočtech.
Elektronická škrticí klapka
Dušek, Jiří ; Beran, Martin (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Záměrem této práce bylo provést rozbor současných elektronických škrticích klapek a požadavků na ně kladených. Sestavit matematický model, identifikovat parametry předložené elektronické škrticí klapky, provést verifikaci a na základě toho sestavit simulační model. Byly zvoleny vhodné řídicí a výkonové prvky pro řízení elektronické škrticí klapky. Simulační model byl na základě znalosti parametrů těchto prvků rozšířen. Na tento pak navržen kaskádní regulátor pro řízení výchylky škrticí klapky s podřízenou otáčkovou a proudovu smyčkou. Pomocí navrženého regulátoru byla provedena realizace řízení elektronické škrticí klapky s dostupným výkonovým a řídicím modulem.
HIL simulace elektronické škrticí klapky
Maliszewski, Michal ; Chalupa, Jan (oponent) ; Sova, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá Hardware in the Loop (HIL) simulací elektronické škrticí klapky. V následujícím textu je odvozen její matematický model pro různé varianty tření a dorazů. Parametry modelu byly získány měřením na reálné klapce. Dále se práce zaměřuje na návrh vhodného řídicího algoritmu, jenž je použit pro vlastní HIL simulaci. Výstupem práce je volba nejvhodnějšího modelu vzhledem k přesnosti a výpočtové náročnosti simulace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.