Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza edukačních potřeb žáků s problémy v chování
Papoušková, Kateřina ; Mertin, Václav (vedoucí práce) ; Čáp, David (oponent)
Má bakalářská práce nese název "Analýza edukačních potřeb žáků s problémy v chování". Jedná se o literárně - přehledovou studii této problematiky a návrh výzkumu navazující na východiska teoretické části práce. Ta je rozdělena do třech celků. První se zabývá edukačními potřebami žáků (ve smyslu potřeb všech žáků). Druhý vymezuje skupinu žáků, které označujeme jako "žáky s problémy v chování". Třetí celek analyzuje jejich edukační potřeby. Ze závěrů uvedených částí práce vyplývá nutnost zaměřit se na vytvoření takového prostředí ve škole, které bude problémům v chování žáků předcházet. Mapováním metod, jak toho docílit, se zabývá předkládaný návrh výzkumu. Klíčová slova: Problémy v chování, Poruchy chování, Edukační potřeby, Inkluze
Analýza edukačních potřeb žáků s problémy v chování
Papoušková, Kateřina ; Mertin, Václav (vedoucí práce) ; Čáp, David (oponent)
Má bakalářská práce nese název "Analýza edukačních potřeb žáků s problémy v chování". Jedná se o literárně - přehledovou studii této problematiky a návrh výzkumu navazující na východiska teoretické části práce. Ta je rozdělena do třech celků. První se zabývá edukačními potřebami žáků (ve smyslu potřeb všech žáků). Druhý vymezuje skupinu žáků, které označujeme jako "žáky s problémy v chování". Třetí celek analyzuje jejich edukační potřeby. Ze závěrů uvedených částí práce vyplývá nutnost zaměřit se na vytvoření takového prostředí ve škole, které bude problémům v chování žáků předcházet. Mapováním metod, jak toho docílit, se zabývá předkládaný návrh výzkumu. Klíčová slova: Problémy v chování, Poruchy chování, Edukační potřeby, Inkluze

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.