Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koláž jako prostředek k uchopení výchovných postojů učitelek MŠ
HOBZOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá výchovnými postoji učitelek mateřských škol. Pro zachycení výchovných postojů byla zvolena technika koláže. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké mají výchovné postoje učitelky mateřských škol prostřednictvím koláže a následného rozhovoru o vytvořené koláži. Teoretická část se zabývá osobností učitelky, výchovnými styly a postoji a také koláží jako arteterapeutické techniky. Praktická část je zaměřena na použité metody při výzkumné studii, a to na kvalitativní výzkum, metodu rozhovoru nad koláží. Dále jsou v praktické části popsána zadání, arteterapeutická práce s osmi respondentkami, jejich kolážemi a následně také obsahy, které lze v kolážích nalézt vzhledem k tématu a cíli této bakalářské práce.
Sociální gramotnost v mateřské škole
ČERMÁKOVÁ, Gabriela
Teoretická část vedle pojmu sociální gramotnost vymezuje koncepty úzce spojené se sociální gramotností a zahrnuje témata provázaná se sociální gramotností a sociálním klimatem. Praktická část předkládá konkrétní způsoby vytváření příznivého sociálního klimatu a rozvoje sociální gramotnosti, které jsme v dané třídě zaznamenali.
Výchovně-vzdělávací přístupy v dětském domově a v mateřské škole
Soukupová, Martina ; Koťátková, Soňa (vedoucí práce) ; Marádová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na výchovně-vzdělávací přístupy učitelek v určitém typu mateřské školy - ve škole s prvky Začít spolu - a zdravotních sester v určitém typu dětského domova - v Dětském centru. Teoretická část zpracovává teoretické a odborné poznatky o dítěti předškolního věku v rodině, v MŠ a ve výchovné instituci mimo rodinu. V praktické části zjišťuje, jak probíhají spontánní a řízené činnosti v obou institucích, jaký je jejich denní poměr, jak a kým jsou vytvářeny plány těchto činností. Dále se zabývá tím, jaké jsou metody práce učitelek / zdravotních sester, jak probíhá volná hra dětí, jakým způsobem je do ní v daných institucích zasahováno a jaké hry a hračky mají děti k dispozici.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.