Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
ERP jako služba
Mach, Jan ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Kopecký, Roman (oponent)
Tato práce se zaměřuje na problematiku ERP jako služby a jejím hlavním cílem je identifikovat příležitosti pro nové tuzemské poskytovatele ERP jako služby. V první, teoretické, části této práce je nejprve popsáno, co je poskytováno v rámci ERP jako služby. Dále se tato část zaměřuje na to, jak a za jakých podmínek může a by měla ERP jako služba být poskytována. Poslední kapitola této části je věnována světovým trendům v IT, například Lean IT, a jejich vztahu k ERP jako službě. Ve druhé části této práce byla zdokumentována analýza vybraných českých poskytovatelů ERP jako služby, pomocí které byly identifikovány příležitosti pro nové poskytovatele ERP jako služby a také stanoveny doporučení pro nové i stávající (vybrané) poskytovatele. Metoda této analýzy byla vytvořena na základě ideálu poskytovatele ERP jako služby a jeho produktu popisovaného v první části této práce. Při analýze byly také zjištěny některé charakteristiky českého trhu ERP jako služby a poskytovatelů působících na tomto trhu. Přínosy této práce nebyly směřovány pouze na poskytovatele ERP jako služby, ale také i na jejich potencionální zákazníky. Ti mohou v této práci například zjistit, na co se při výběru ERP jako služby zaměřit nebo čemu se vyvarovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.