Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti účastníků na Evropských firemních sportovních hrách v Praze 2013
Švec, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti účastníků na Evropských firemních sportovních hrách v Praze 2013 Cíle práce: Zjištění spokojenosti účastníků s Evropskými firemními sportovními hrami v roce 2013 v Praze. Na základě výsledků z výzkumu se udělá vyhodnocení her a budou navrženy možnosti na zlepšení. Metody: V práci je použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. Ke sběru primárních dat od účastníků Evropských firemních sportovních her v Praze je použito elektronické dotazování. Výsledky: Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Pro lepší přehlednost jsou výsledky v grafech a tabulkách a podrobně popsány. Celkově byli s akcí účastníci spokojeni, největší spokojenost byla s povodňovou komunikací a s ubytováním. Naopak nespokojeni byli s děním na Meeting Point. Výzkum také zjistil, na kterých sportovištích byly největší organizační a technické problémy. V závěrečné části jsou sepsány návrhy a doporučení na zlepšení. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, sport, Evropské firemní sportovní hry, ECSG.
Marketingový výzkum spokojenosti účastníků na Evropských firemních sportovních hrách v Praze 2013
Švec, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti účastníků na Evropských firemních sportovních hrách v Praze 2013 Cíle práce: Zjištění spokojenosti účastníků s Evropskými firemními sportovními hrami v roce 2013 v Praze. Na základě výsledků z výzkumu se udělá vyhodnocení her a budou navrženy možnosti na zlepšení. Metody: V práci je použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. Ke sběru primárních dat od účastníků Evropských firemních sportovních her v Praze je použito elektronické dotazování. Výsledky: Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Pro lepší přehlednost jsou výsledky v grafech a tabulkách a podrobně popsány. Celkově byli s akcí účastníci spokojeni, největší spokojenost byla s povodňovou komunikací a s ubytováním. Naopak nespokojeni byli s děním na Meeting Point. Výzkum také zjistil, na kterých sportovištích byly největší organizační a technické problémy. V závěrečné části jsou sepsány návrhy a doporučení na zlepšení. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, sport, Evropské firemní sportovní hry, ECSG.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.