Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh těhlice předního kola vozidla Formule Student
Chlud, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se bude zabývat návrhem a konstrukcí přední těhlice závodního vozidla kategorie Formule Student. Při návrhu bude využito topologické optimalizace a MKP analýzy jízdních stavů při zatížení jak od kola vozidla, tak od prvků přední nápravy. Cílem práce je navrhnout těhlici s vyšší tuhostí a minimálním rozdílem hmotnosti oproti loňskému modelu. Závěrem bude těhlice porovnána s minulými návrhy jak z hlediska bezpečnosti, tak hmotnosti a ceny.
Vahadlo zadního odpružení Formule Student
Šprta, Petr ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem vahadel zadního odpružení desáté generace závodního monopostu Dragon, který je vyvíjen na VUT FSI v rámci mezinárodního výukového projektu Formula Student. Na základě rešerše byla jako technologie výroby zvoleno odlévání. Vstupem pro návrh vahadel byly působící síly a body zavěšení dané kinematikou vozidla. Na základě těchto skutečností byly provedeny topologické optimalizace tvarů, podle kterých byly vymodelovány součásti. Za pomoci zpětného zatěžování vymodelovaných komponent pak byla provedena optimalizace, která se zaměřovala na minimalizaci hmotnosti, deformace a napětí. Poslední část práce se věnuje srovnání s vahadly zadního odpružení loňského monopostu Dragon 9. I přes složitější vstupní geometrii jsou mechanické vlastnosti nově navržených vahadel nepatrně lepší.
Vahadlo zadního odpružení Formule Student
Šprta, Petr ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem vahadel zadního odpružení desáté generace závodního monopostu Dragon, který je vyvíjen na VUT FSI v rámci mezinárodního výukového projektu Formula Student. Na základě rešerše byla jako technologie výroby zvoleno odlévání. Vstupem pro návrh vahadel byly působící síly a body zavěšení dané kinematikou vozidla. Na základě těchto skutečností byly provedeny topologické optimalizace tvarů, podle kterých byly vymodelovány součásti. Za pomoci zpětného zatěžování vymodelovaných komponent pak byla provedena optimalizace, která se zaměřovala na minimalizaci hmotnosti, deformace a napětí. Poslední část práce se věnuje srovnání s vahadly zadního odpružení loňského monopostu Dragon 9. I přes složitější vstupní geometrii jsou mechanické vlastnosti nově navržených vahadel nepatrně lepší.
Návrh těhlice předního kola vozidla Formule Student
Chlud, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se bude zabývat návrhem a konstrukcí přední těhlice závodního vozidla kategorie Formule Student. Při návrhu bude využito topologické optimalizace a MKP analýzy jízdních stavů při zatížení jak od kola vozidla, tak od prvků přední nápravy. Cílem práce je navrhnout těhlici s vyšší tuhostí a minimálním rozdílem hmotnosti oproti loňskému modelu. Závěrem bude těhlice porovnána s minulými návrhy jak z hlediska bezpečnosti, tak hmotnosti a ceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.