Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání aktuálních trendů online reklamy se zaměřením na retargeting
Říhová, Terezie ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce obsahuje komplexní pohled na současnou podobu internetové reklamy v souvislosti s možnostmi, které s sebou nese nepřetržitý technologický vývoj soudobé společnosti. Internetová inzerce a její rozsah je nahlížena z marketingové perspektivy i v kontextu mediálních studií. Společně s historií online reklamy představuje diplomová práce vývoj internetového trhu a v těchto souvislostech je poukázáno na dosah online reklamního průmyslu. Čtenáři jsou seznámeni se základními typy online reklamy, platebními modely a způsoby nákupu internetové inzerce. Práce se podrobně věnuje moderním trendům, jako jsou programatický nákup reklamy, behaviorální cílení, retargeting a řada dalších, které jsou zkoumány z pohledu inzerentů, zprostředkovatelů internetového obsahu i samotných uživatelů, jejichž soukromí je těmito trendy z určitého pohledu narušeno. Pro poukázání na složitost dané problematiky práce obsahuje i hlubší technologické informace, v závěru teoretické části se dotýká také intenzivně diskutovaného tématu blokování reklamy. K vytvoření širšího závěru o řešeném tématu je součástí práce také interpretace dotazníkového šetření zaměřeného na běžné uživatele a prezentace poznatků ze strukturovaného dotazníku, který byl určen předním českým odborníkům z oblasti online marketingu.
Blokování internetové reklamy a jeho hrozby
Komárek, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Bartůněk, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá jevem blokováním reklamy na internetu. Popisuje, jaké má reklama na internetu postavení v rámci marketingové komunikace a představuje trend blokování reklamy. Práce je věnovaná odhadu budoucího vývoje obchodu s internetovou reklamou s ohledem na blokování reklamy a sestavení návrhu doporučení pro vydavatele obsahu. V práci je zhodnocena současná situace blokování reklamy na internetu v České republice a v zahraničí. Práce analyzuje chování uživatelů internetu a způsoby použití blokujících nástrojů. Přínosem této práce je zhodnocení trendu blokování reklamy na internetu, odhadnutí dalšího vývoje internetové reklamy a návrh řešení pro vydavatele na základě expertních rozhovorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.