|
Ochutnejte Českou republiku ! - Kampaň CzechTourism - Czech Specials
Michlová, Markéta ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Kopecký, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce Ochutnejte Českou republiku! - Kampaň CzechTourismu - Czech Specials pojednává o kampani České centrály cestovního ruchu CzechTourism. Projekt se sloganem "Ochutnejte Českou republiku!" aneb Czech Specials má za úkol připomenout kulinářské bohatství, kterým Česká republika oplývá. První část práce je věnována teorii marketingu a cestovního ruchu. Druhá část pojednává o centrále CzechTourism a jejím projektu Czech Specials. Obsahuje informace o tomto projektu a jeho analýzu.
|
|
Ochutnejte Českou republiku ! - Kampaň CzechTourism - Czech Specials
Michlová, Markéta ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Kopecký, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce Ochutnejte Českou republiku! - Kampaň CzechTourismu - Czech Specials pojednává o kampani České centrály cestovního ruchu CzechTourism. Projekt se sloganem "Ochutnejte Českou republiku!" aneb Czech Specials má za úkol připomenout kulinářské bohatství, kterým Česká republika oplývá. První část práce je věnována teorii marketingu a cestovního ruchu. Druhá část pojednává o centrále CzechTourism a jejím projektu Czech Specials. Obsahuje informace o tomto projektu a jeho analýzu.
|
|
Trendy domácího cestovního ruchu obyvatel zvoleného regionu - Ústecký kraj
BULÍČKOVÁ, Veronika
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo provedení analýzy cestovního ruchu v Ústeckém kraji z hlediska primární a sekundární nabídky. Zjistit, jak se uplatňují novodobé trendy domácího cestovního ruchu, popřípadě objevit nějaký nový trend v této oblasti. Dále bylo analyzováno spotřební chování obyvatel v oblasti domácího cestovního ruchu. Jako vedlejší cíle byly stanoveny příprava produktového balíčku pro účastníka cestovního ruchu, jehož úkolem bude podpora domácího cestovního ruchu v Ústeckém kraji a navrhnout a inovovat současnou nabídku služeb a přispět tak ke zvýšení návštěvnosti tohoto regionu.
|
| |