Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mezisektorová spolupráce v oblasti CSR: případová studie Potravinové banky pro Prahu a Středočeský kraj
Tomanová, Karolína ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Muhič Dizdarevič, Selma (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá mezisektorovou spoluprací v oblasti společenské odpovědnosti korporací (CSR). Toto téma zkoumá na případové studii Potravinové banky pro Prahu a Středočeský kraj a potravinových řetězců, které s ní navázaly spolupráci. Empirický výzkum proběhl formou počátečního terénního výzkumu, rozhovorů a analýzy webových stránek a dalších dostupných dokumentů. Cílem práce je seznámit s málo prozkoumanou problematikou potravinových bank a CSR, které si kolem nich potravinové řetězce vytváří. Zabývá se typy spolupráce vyskytujícími se v tomto vztahu a jejich dynamikou. Dále zkoumá motivace řetězců ke spolupráci a hodnocení vzájemné spolupráce jak z jejich strany, tak také ze strany potravinové banky jakožto zástupce neziskového sektoru. Práce může sloužit jako inspirace k dalšímu zkoumání tématu potravinových bank či mezisektorové spolupráce, která zapojuje hlediska subjektů z obou spolupracujících sektorů, což je skutečnost, která bývá ve výzkumu mnohdy opomíjena. Klíčová slova: Mezisektorová spolupráce, společenská odpovědnost firem, potravinová banka, plýtvání potravinami, nezisková organizace.
Marketing jako nástroj organizací občanského sektoru k prosazování veřejných zájmů
Gabrielová, Simona ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím marketingových strategií jako nástrojů organizací občanského sektoru v prosazování veřejných zájmů. První část diplomové práce slouží k objasnění teorie problematiky organizovaného občanského sektoru, marketingových strategií organizací občanského sektoru a procesu schvalování zákonů v České republice včetně objasnění pojmu veřejný zájem. Druhou část diplomové práce tvoří kvalitativní empirický výzkum, jehož cílem je popsat celou podobu vybrané realizované kampaně vytvořené za účelem prosazení veřejného zájmu v podobě legislativní změny, porozumět, jak realizátoři kampaně hodnotí kampaň a jak vnímají spolupráci organizace občanského sektoru a marketingové agentury (tržní organizace) na realizaci kampaně. Zvolenou metodou výzkumu je případová studie dobrého příkladu (dobré praxe) úspěšné marketingové kampaně Ve své kůži české organizace občanského sektoru Svobody zvířat, která přispěla k prosazení veřejného zájmu. S využitím analýzy dat a polostrukturovaných rozhovorů případová studie čtenáře seznamuje se zásadními okolnosti předcházející kampani Ve své kůži, s předmětným veřejným zájmem, navrženou marketingovou strategií a jejím zdůvodněním, s procesem realizace kampaně a dalších činností Svobody zvířat v kontextu legislativního procesu, zhodnocením kampaně z...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.