Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Politický marketing: případová studie volby do zastupitelstva v Sušici (ČSSD)
Pavlíčková, Hana ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Novotný, Lukáš (oponent)
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala politický marketing, který dále aplikuji na volební kampaň ČSSD ve volbách do zastupitelstva v Sušici. V první kapitole popisuji vývoj politického marketingu a zavádění marketingových technik do politické oblasti. V další části se pak zaměřuji na marketingový proces, na jehož základě politický marketing funguje a umožňuje na základě analýzy politického trhu připravit kvalitní volební kampaň. Dále se specializuji na marketingový mix a především na jednu z jeho složek - propagaci, která je nejvíce viditelnou a hmatatelnou součástí. Propagaci pak aplikuji ve své praktické části na komunální volby v Sušici konané 15. - 16. října 2010. Po shrnutí celkové politické situace v Sušici a stručném zhodnocení volebních kampaní ostatních místních kandidujících stran se zaměřuji konkrétně na ČSSD. Na základě analýzy propagačních technik a volebního programu této strany pak dospívám k závěru, proč strana v těchto volbách neuspěla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.