Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální práce blíže lidem: Uplatnění sociálního pracovníka u vybraného zaměstnavatele
GUERRA, Markéta
Cílem práce je poukázat na prostor v systému sociální práce v ČR a zjistit možnosti uplatnění sociálního pracovníka u vybraného zaměstnavatele, jako součásti firemní struktury. Sociální pracovník by pomohl naplňovat společenskou zodpovědnost firem a dále kultivovat jejich prostředí. Takto etablovaná pracovní pozice již existuje v zahraničí (např. v Německu), kde se ukazuje užitečnost sociálního pracovníka pro zaměstnance řešící v průběhu životního cyklu různé sociální problémy. Téma je popsáno jak z teoretického hlediska, tak optikou jeho dopadu v praxi. Praktická část je zpracována kvalitativní výzkumnou strategií za pomoci techniky polostrukturovaného rozhovoru.
Využití dotací ve společnosti na výrobu dekorativní kosmetiky
VACÍKOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení procesu získávání dotací ve společnosti Schwan Cosmetics. Práce se primárně věnuje aktuálnímu tématu ve společnosti Schwan Cometics, projektu na vlastí fotovoltaickou elektrárnu. První část práce zahrnuje primární a sekundární výzkum, přičemž teoretický rámec pokrývá definici a význam dotací, druhy dotací dostupných pro společnosti v kosmetickém průmyslu a strategie pro získávání dotací. Metodologie je zaměřena na zkoumání okolního prostředí a zhodnocení finanční stability projektu solárních panelů. Cílem práce je porovnat výhodnost vlastní fotovoltaické elektrárny s druhou možností dlouhodobého závazku s dodavatelem elektřiny. Postupovala jsem systematicky, aby bylo možné lépe posoudit životaschopnost investice do solárních panelů. Sekce výsledků a diskuse identifikuje příležitosti pro zlepšení inovací a dlouhodobých udržitelných cílů společnosti. Závěr bakalářské práce poskytuje doporučení pro společnost Schwan Cosmetics v oblasti získávání dotací a pro strategické řízení odpovědnosti organizace.
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti ve firmě
Kroužková, Michaela ; Bružina, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá konceptem CSR - společensky odpovědné firmy. Popisuje jednotlivé kroky v rámci implementace konceptu CSR. Praktická část se zabývá uplatněním konceptu CSR ve firmě, je vypracován návrh možných CSR aktivit za předpokladu zohlednění finanční situace firmy.
Měření společenské odpovědnosti firem u vybrané společnosti
Skryjová, Jana ; Gurská, Sylvie (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konceptem CSR – společensky odpovědné firmy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení definic, historického vývoje konceptu společenské odpovědnosti a aktivit podniků v oblasti ekonomické, sociální i environmentální. Předmětem praktické části, je analýza a měření zprávy o společenské odpovědnosti firem dle Směrnice GRI.
Návrh etického kodexu pro společnost ABC, a.s.
Mašová, Milada ; Hrůza, Miroslav (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce je ve své první části zaměřena na teoretická východiska. Zabývá se pojmy jako jsou např. etika, morálka, společenská odpovědnost firem a etické kodexy. V další části se věnuje konkrétní společnosti, analýze stávajícího stavu, jež proběhla na základě dotazníkového šetření. Navrhuje možná opatření a předkládá podniku konkrétní znění etického kodexu.
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové strategii interního marketingu firmy Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. a Heineken Česká republika, a.s. na základě teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie interního marketingu ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu využívání nástrojů CSR interního marketingu.
Srovnání přístupu k CSR mateřské a dceřiné firmy
Bočková, Barbora ; Cebáková, Andrea (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá srovnáním přístupu ke společenské odpovědnosti mateřské a dceřiné firmy. Práce analyzuje a hodnotí úroveň společensky odpovědných aktivit mateřské a dceřiné firmy a provádí jejich srovnání. Práce obsahuje doporučení pro rozšíření aktivit společenské odpovědnosti dceřiné firmy.
Návrh konceptu CSR v sytému řízení firmy
Macháčová, Zuzana ; Slavík, Jan (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu konceptu CSR ve vybrané firmě. Na základě teoretických poznatků společně s vhodně zvolenou metodikou následuje vlastní část práce, kde je hodnocena úroveň společenské odpovědnosti firmy v oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Na výsledky navazuje část návrhová, která obsahuje náměty a opatření vedoucí k tvorbě konceptu firmy.
Tvorba etického kodexu
Maselli, Lukáš ; Šula, Ivan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou etiky, jak z teoretického hlediska, tak z hlediska jejího uplatnění v podnikatelském prostředí v České Republice. Zjišťuje, jak je etika podnikatelského prostředí ošetřována, a které etické aspekty jsou významné v konkrétním oboru podnikání. Jejím základem je analýza etického prostředí energetického průmyslu v ČR a průzkum etických kodexů konkrétních společností podnikající v energetickém průmyslu v ČR. Na základě výsledků těchto analýz vytvořím návrh etického kodexu pro společnost již podnikající, nebo hodlající podnikat v tomto oboru.
Analýza úrovně implementace CSR v podniku
Divišová, Miluše ; Furová, Lenka (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá otázkou společenské odpovědnosti podniku a zkoumá úroveň její implementace uvnitř podniku. První část diplomové práce se věnuje teoretickým vysvětlením problematiky CSR (Corporate Social Responsibility) v rámci podniku. Ve druhé části je analyzována implementace CSR v konkrétním podniku, která je rozdělená na tři oblasti – ekonomickou, sociální a environmentální. Na základě zjištěných informací budou navržena doporučení ke zlepšení současného přístupu podniku k oblasti společenské odpovědnosti. Budou zhodnoceny výhody, které podnik získá zlepšením CSR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.