Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spotřebitelské testy v rámci České republiky
SALÁK, Hynek
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit realizaci, ale také povědomí českých spotřebitelů o spotřebitelských testech v rámci České republice. Dílčími cíli je zjisti povědomí a přehled o spotřebitelských organizacích, testech, ale také médiích, které je vydávají. Důležité je také zjistit, zda testům spotřebitelé důvěřují, zda zjišťují jejich nezávislost a jak moc je ovlivňují při rozhodování o nákupu daného zboží nebo služby. Bakalářská práce na téma Spotřebitelské testy v rámci České republiky popisuje a hodnotí současnou situaci v rámci ochrany spotřebitele v ČR a spotřebitelské testování výrobků či služeb, přehled spotřebitelů o této problematice, důvěryhodnost testů a jejich dopad na nákupní rozhodování.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
ŠUSTROVÁ, Petra
Hlavním cílem bakalářské práce je provedení výzkumu zaměřeného na zjištění povědomí respondentů o jejich právech v oblasti ochrany spotřebitele u spotřebitelských úvěrů. Vedlejším cílem je na základě zjištěných dat navržení změn pro zlepšení situace.
Možnosti přispění retailu k udržitelnému rozvoji a zdravému životnímu stylu populace
DOUŠOVÁ, Lucie
Diplomová práce obsahuje teoretický přehled problematiky udržitelného rozvoje, obchodních inovací a zdravého životního stylu. Praktická část začíná přehledem českých i světových retailerů a spotřebitelských organizací. Přehled je zaměřen na aktivity přispívající k udržitelnému rozvoji a podpoře zdravého životního stylu populace. Následuje návrh projektu, který se týká zřízení a provozu poradenského centra zaměřeného na vzdělávání v oblasti udržitelného rozvoje a zdravého životního stylu v Českých Budějovicích. Návrh projektu je podležen výzkumem mezi spotřebiteli.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
KRCHOVÁ, Ladislava
Problém ochrany spotřebitele je stále aktuální a týká se většiny z nás. Ochrana spotřebitele by neměla být prioritou pouze pro spotřebitele, ale i pro celou společnost. Článkem ochrany spotřebitele je existence dostačujících právních norem, dozorových orgánů, ale i spotřebitelských organizací. Úkolem těchto organizací je poskytování informací, poradenství a výchova a vzdělávání spotřebitelů. Ve své práci se věnuji zejména reklamacím a odpovědnosti za vady v oblasti města Tábor. Cílem této práce je zjištění povědomí respondentů o znalostech, uplatňování spotřebitelských práv, dále o využívání služeb spotřebitelských organizací. K naplnění těchto cílů byl proveden marketingový výzkum a při zpracovávání výsledků bylo spolupracováno se sdružením obrany spotřebitelů SOS, o.s. Z jeho výsledků je patrné, že spotřebitelé z Táborska vědí, kde informace o ochraně spotřebitele najít, ve většině oblastech ochrany spotřebitele znají svá práva a vědí jak se v případě nedodržování zákonů bránit.
Možnosti využítí výzkumu trhu spotřebitelskými organizacemi
SLÁDKOVÁ, Veronika
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spotřebitelských organizací. Má sloužit jako návod hlavně SOS - Sdružení obrany spotřebitelů, o.s. Na základě ověření metodiky byla sepsána doporučení pro postup při marketingovém výzkumu.
Analýza spotřebitelských organizací ve Francii
Peterková, Lucie ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Dudák, Pavel (oponent)
Diplomová práce poskytuje pohled na současný stav ochrany spotřebitele a spotřebitelských organizací v České republice a ve Francii. Obsahuje podrobnou analýzu činnosti konkrétní české a francouzské spotřebitelské organizace a na základě průzkumu realizovaného mezi českými spotřebiteli navrhuje spotřebitelským sdružením řešení vedoucí ke zkvalitnění a rozšíření nabídky jejich služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.