Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnávač cen jako prostředek pro zvýšení obratu na Internetu
Fojtík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se podrobně zabývá částí internetových služeb, které se označují jako srovnávače cen. Služby srovnávání cen na internetu popisuje z teoretického hlediska, ale také z hlediska praktického. Úvod do internetového marketingu obohacuje získanými daty, poukazuje na význam marketingového mixu v souvislosti s konceptem srovnávání cen. Koncept srovnávání cen je hodnocen na základě praktických zkušeností jak z hlediska uživatele, tak z hlediska prodejce. Seznámí čtenáře s tím, jak srovnávače cen fungují, jaké mají problémy, jak se mohou řešit, a naznačuje jedno z možných rozšíření směrem k uživateli. Na základě získaných dat a provedených analýz vysvětluje zvolenou firemní strategii. Pomocí veřejně dostupných dat a údajů získaných službou Google Analytics hodnotí současné postavení srovnávačů cen na Internetu. Součástí práce je rovněž zavedení nové služby srovnávání cen ve společnosti. Je provedena důkladná analýza nejvýznamnějších českých srovnávačů cen, s kterými je nově zavedená služba konfrontována. Na závěr porovnává naměřené metriky z nově zavedeného srovnávače s konkurencí.
Comparison shopping on the Czech Internet
Šoltýs, Matej ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na oblast srovnávačů cen. Postupně se věnuje zařazení srovnávačů v oblasti e-obchodování, jejich charakteristice a způsobu fungování. Popisuje aktuální situaci na českém internetovém trhu v této oblasti. Součástí je i dotazník zaměřený na způsoby využívání srovnávačů cen spotřebiteli. Praktická část se věnuje zařazení e-shopu na srovnávač Heureka.cz a prezentuje výsledky jako počet kliků, návštěvnost a konverzní poměr z Heureka.cz po něco víc než měsíci od zařazení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.