Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace projektu Mixiew
Lískovec, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tkáč, Jan (oponent)
Tato bakalářské práce se na základě provedených analýz zaměřuje na vyhodnocení dosavadní marketingové komunikace projektu Mixiew.com a jejím cílem je navrhnout doporučení pro další orientaci komunikačních aktivit. Obsahem práce je nejprve zaměření se na teoretické základy marketingové komunikace s použitím odborné literatury. Tyto informace budou následně aplikovány k analýze dosavadních komunikačních aktivit projektu Mixiew.com za rok 2016 a 2017. Následně z této analýzy budou navrhnuta doporučení pro zefektivnění komunikační strategie, která bude správně komunikovat produkt projektu Mixiew.com vůči relevantnímu publiku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.