Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj čtenářských dovedností neslyšících žáků v souladu s referenční úrovní A2
Staňková, Vladimíra ; Cícha Hronová, Anna (vedoucí práce) ; Pacovská, Jasňa (oponent)
Práce se zabývá rozvojem čtenářských dovedností neslyšících žáků na jazykové úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce. V souladu s názorem, že neslyšící žáci by měli být vzděláváni bilingválně, čerpá především ze zahraničních učebnic zaměřených na rozvoj čtenářských dovedností při výuce cizího jazyka. Uvádí podrobný postup, jak by se mělo při rozvoji čtenářských dovedností postupovat při práci s textem, jaká cvičení by měla být používána a jakým způsobem by s nimi měl učitel s žáky pracovat. V rámci charakteristik jednotlivých postupů je upozorňováno na možné chyby, kterým je třeba se při výuce čtenářských dovedností vyvarovat. S využitím poznatků, jaké dovednosti by měl žák mít pro čtení s porozuměním na úrovni A2 a jakým způsobem je vhodné při výuce čtení s porozuměním postupovat, přináší práce soubor prakticky zaměřených textů a k nim navržených aktivit. Texty jsou rozděleny do tří tematických oblastí a v rámci každé z nich jsou cvičení k textům strukturována do několika částí podle jednotlivých fází práce s textem. Cvičení jsou také doplněna metodickými doporučeními, která upřesňují způsob použití, navrhují různé modifikace a upozorňují na problematické situace.
Učebnice španělského jazyka s odborným zaměřením ELE a standardy Společného evropského referenčního rámce (SERR)
KOLÁŘOVÁ, Martina
Hlavním tématem bakalářské práce je porovnání výstupních dovedností rozvíjených v učebnicích odborné španělštiny španělských autorů (ELE) pomocí standardů Společného evropského referenčního rámce. V první časti je nastíněna problematika španělského jazyka s odborným zaměřením, následuje samotný Evropský referenční rámec a popis jeho úrovní. Ve druhé části jsou popsány vybrané učebnice zaměřené na odborný jazyk. Obsahem další kapitoly jsou jazykové zkoušky a na závěr analýza využití odborných učebnic v České Republice

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.