Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza produktu Career days
Brožek, Jan ; Říhová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Doležalová, Antonie (oponent)
Práce analyzuje jeden z produktů studentské neziskové organizace AIESEC Career Days. Jedná se o setkání studentů a absolventů vysokých škol z celé ČR s významnými společnostmi působící na českém trhu. Career Days propojují studentskou a firemní sféru a pomáhají studentům v jejich profesním rozvoji. Cílem této bakalářské práce je najít odpověď na otázku "Má pořádání Career Days v dnešní době smysl?" a odpovídá myšlence, s níž byla tato akce založena. Tzn. propojit studentskou a firemní sféru, a pomoci studentům v jejich profesním rozvoji. V jednotlivých částech jsem popsal a zhodnotil projekt Career Days, porovnal jsem ho s jinými pracovními veletrhy a zjistil, jak je vnímán zúčastněnými skupinami.
Návrh modelu řízení projektu Career Days v neziskové organizaci AIESEC
Šála, Miroslav ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Baránek, Aleš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodný způsob vedení a řízení projektu Career Days, který probíhá každý rok pod záštitou AIESEC. Zprvu se práce věnuje výkladu základních pojmů projektového řízení, volně přechází k popisu neziskové organizace, která je investorem projektu a pokračuje k popisu způsobu řízení projektu, kde jsou odhaleny největší nedostatky řízení a vedení projektu. V následujícím oddíle je navrhnut postup, jak se objeveným chybám vyhnout. V koncepční fázi je navržen postup stanovení vize projektu, přičemž tento postup respektuje jak národní strategii, tak i globální standardy požadované po produktu AIESEC. Zároveň je provedena analýza rizik a SWOT. Pro popis projektu byl implementován MS Project 2007 a provedeny časová i finanční analýza.
Marketingová koncepce Career Days
Štěpánová, Klára ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je podrobný rozbor současné marketingové koncepce projektu Career Days za účelem navržení nové strategie, jež by akci umožnila vyšší efektivnost v podmínkách měnícího se vnitřního a vnějšího prostředí. Pozornost je věnována především vztahu Career Days ke strategickému směru pořádající organizace, AIESEC, dále pak konkurenčnímu postavení a relevanci vzhledem k potřebám zákazníků. Navržená strategie diferenciace je také doplněna o doporučení k dalšímu rozpracování a samotné implementaci.
Budování značky Career Days na českém trhu
Boskovičová, Alexandra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Práce se zabývá analýzou strategie značky Career Days. Career Days jsou obdobou veletrhu pracovních příležitostí pro studenty a absolventy vysokých škol. Jsou každoročně pořádány mezinárodní neziskovou studentskou organizací AIESEC. Cílem bakalářské práce je popsat a zhodnotit postavení značky na českém trhu a doporučit změny, které by pomohly zvýšit její povědomí. V úvodu práce se věnuji popisu organizace AIESEC, její struktuře a fungování. Další část představuje samotný projekt Career Days, jeho koncept a podstatu. Důkladné analýze strategie značky se věnuji v hlavní části své práce. Popisuji zde celý průběh a fungování propagace projektu. V závěru navrhuji zlepšení, které by vedly k posílení značky Career Days.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.