Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Je nutný management kvality?
Vintrlík, Jan ; Teš, Vasilij (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
V této práci bych chtěl čtenáři za pomocí retrospektivní rešerše vytvořit objektivní pohled na danou problematiku managementu kvality. K tomu byla vybrána konkrétní data a témata z bibliografických záznamů a dokumentů. Jelikož management kvality je dynamickým procesem, který se zabývá širokým spektrem problémů, je díky novým technologiím a poznatkům neustále inovován. I v tento okamžik, kdy budete pročítat následující kapitoly, vznikají na světě nové okolnosti, kterým se tento obor bude muset teprve věnovat.
Zájezd
Rosůlek, Jan ; Pohl, Tomáš (vedoucí práce) ; Frinta, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je analyzovat náležitosti smlouvy o zájezdu dle platné legislativy a analyzovat nároky zákazníka, které mu mohou ze smlouvy o zájezdu vůči pořadateli vzniknout. V práci je porovnávána nejen v současné době účinná právní úprava s právní úpravou předcházející, ale na vybraných místech je porovnávána také s právní úpravou obsaženou ve Směrnici evropského parlamentu a rady 2015/2302, která má být do českého právního řádu transponována nejpozději s účinností od 1.7.2018. Tuto práci lze rozdělit do čtyř hlavních částí. Prvná část se zabývá náležitostmi smlouvy o zájezdu, kterými jsou: i. zájezd. Zájezdem je předem připravený soubor služeb cestovního ruchu, jsou zde proto nejprve vymezeny jednotlivé služby, které tento soubor tvoří s uvedením relevantní judikatury. Následně je krátký prostor věnován také spojeným cestovním službám, což je nový institut, který přináší Směrnice evropského parlamentu a rady 2015/2302, který se svou podobou zájezdu velmi přibližuje. ii. smluvní strany - pořadatel, zákazník. Úvodem je vymezena soukromoprávní pozitivní a negativní definice pořadatele. Poté je uvedeno, kdo může být tímto pořadatelem a jaké musí splňovat požadavky dle veřejnoprávních předpisů. V kapitole věnované zákazníkovi je i tento pojem nejprve definován, následně jsou uvedena specifika,...
Zájezd
Rosůlek, Jan ; Pohl, Tomáš (vedoucí práce) ; Frinta, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je analyzovat náležitosti smlouvy o zájezdu dle platné legislativy a analyzovat nároky zákazníka, které mu mohou ze smlouvy o zájezdu vůči pořadateli vzniknout. V práci je porovnávána nejen v současné době účinná právní úprava s právní úpravou předcházející, ale na vybraných místech je porovnávána také s právní úpravou obsaženou ve Směrnici evropského parlamentu a rady 2015/2302, která má být do českého právního řádu transponována nejpozději s účinností od 1.7.2018. Tuto práci lze rozdělit do čtyř hlavních částí. Prvná část se zabývá náležitostmi smlouvy o zájezdu, kterými jsou: i. zájezd. Zájezdem je předem připravený soubor služeb cestovního ruchu, jsou zde proto nejprve vymezeny jednotlivé služby, které tento soubor tvoří s uvedením relevantní judikatury. Následně je krátký prostor věnován také spojeným cestovním službám, což je nový institut, který přináší Směrnice evropského parlamentu a rady 2015/2302, který se svou podobou zájezdu velmi přibližuje. ii. smluvní strany - pořadatel, zákazník. Úvodem je vymezena soukromoprávní pozitivní a negativní definice pořadatele. Poté je uvedeno, kdo může být tímto pořadatelem a jaké musí splňovat požadavky dle veřejnoprávních předpisů. V kapitole věnované zákazníkovi je i tento pojem nejprve definován, následně jsou uvedena specifika,...
Zájezd
Rosůlek, Jan ; Pohl, Tomáš (vedoucí práce) ; Frinta, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je analyzovat náležitosti smlouvy o zájezdu dle platné legislativy a analyzovat nároky zákazníka, které mu mohou ze smlouvy o zájezdu vůči pořadateli vzniknout. V práci je porovnávána nejen v současné době účinná právní úprava s právní úpravou předcházející, ale na vybraných místech je porovnávána také s právní úpravou obsaženou ve Směrnici evropského parlamentu a rady 2015/2302, která má být do českého právního řádu transponována nejpozději s účinností od 1.7.2018. Tuto práci lze rozdělit do čtyř hlavních částí. Prvná část se zabývá náležitostmi smlouvy o zájezdu, kterými jsou: i. zájezd. Zájezdem je předem připravený soubor služeb cestovního ruchu, jsou zde proto nejprve vymezeny jednotlivé služby, které tento soubor tvoří s uvedením relevantní judikatury. Následně je krátký prostor věnován také spojeným cestovním službám, což je nový institut, který přináší Směrnice evropského parlamentu a rady 2015/2302, který se svou podobou zájezdu velmi přibližuje. ii. smluvní strany - pořadatel, zákazník. Úvodem je vymezena soukromoprávní pozitivní a negativní definice pořadatele. Poté je uvedeno, kdo může být tímto pořadatelem a jaké musí splňovat požadavky dle veřejnoprávních předpisů. V kapitole věnované zákazníkovi je i tento pojem nejprve definován, následně jsou uvedena specifika,...
Je nutný management kvality?
Vintrlík, Jan ; Teš, Vasilij (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
V této práci bych chtěl čtenáři za pomocí retrospektivní rešerše vytvořit objektivní pohled na danou problematiku managementu kvality. K tomu byla vybrána konkrétní data a témata z bibliografických záznamů a dokumentů. Jelikož management kvality je dynamickým procesem, který se zabývá širokým spektrem problémů, je díky novým technologiím a poznatkům neustále inovován. I v tento okamžik, kdy budete pročítat následující kapitoly, vznikají na světě nové okolnosti, kterým se tento obor bude muset teprve věnovat.
Ochrana spotřebitele na trhu hraček
Niklesová, Eliška ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šimanovská, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou systému ochrany spotřebitele na trhu hraček. Cílem práce je analýza znalostí spotřebitelů v oblasti označování hraček, zmapování informovanosti spotřebitelů, jejich zájmu o tyto informace a zjištění preferencí spotřebitelů během výběru a nákupu hraček v České republice v roce 2012. K naplnění hlavního cíle bakalářské práce byl využit marketingový výzkum. Marketingový výzkum byl proveden pomocí písemného kvantitativního dotazování vybraného vzorku spotřebitelů. Z tohoto výzkumu vyplynulo, že informovanost spotřebitelů v oblasti označování hraček, zacházení s hračkami či v oblasti kontrolních orgánů je dostatečná. Spotřebitelé však nejeví o bližší informace z této problematiky zájem. Mezi nejčastější faktory ovlivňující spotřebitele při výběru a nákupu hraček patří především přání dítěte a cena. Spotřebitelé neznají certifikační značky hraček.
Ochrana spotřebitele v dopravě
Spátayová, Monika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Hlavním cílem práce je hodnotit autobusové, železniční a letecké dopravce při výskytu ztráty, odcizení a poškozená zavazadel. Analyzovat nejlepší a nejhorší letecké společnosti a porovnat důvody. Hodnotit, zda se cestující v letecké dopravě setkávají ze ztracenými, poškozenými nebo opožděnými zavazadly; zda se již setkaly se zrušeným nebo opžděným letem a zda obdržely od leteckých společností nějaké odškodnění. Ohodnotit vybraných šest leteckých společností z hlediska kvality poskytovaných služeb a porovnat výsledky mezi nimi. Výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením. Použity byly otevřené i uzavřené otázky; vyhodnocení kvalitativní i kvantitativní. Počáteční hypotézy se ve většině případů neprokázaly. Kvalita poskytovaných služeb v dopravních prostředcích je pro cestující nejdůležitějším faktorem spokojenosti.
Ochrana spotřebitele na trhu textilních výrobků
Leinveberová, Tereza ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Čiplová, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele na trhu textilních výrobků. Cílem bakalářské práce je analyzovat znalosti spotřebitelů v oblasti označování textilu, zmapovat jejich preference při nákupu oděvů a názory na kvalifikovanost prodejců textilních výrobků. Druhotným cílem je charakteristika postojů prodejců ke značkám kvality, textilnímu vzdělání a zájmů zákazníků o informace uvedené na etiketách výrobků. Marketingový výzkum byl proveden metodou písemného dotazováním spotřebitelů a osobního dotazování prodejců textilu. Z provedeného výzkumu vychází, že spotřebitelé znají pouze některé symboly údržby. Nakupují nejčastěji podle vzhledu textilu a shledávají prodejce textilu za nekvalifikované. Prodejci textilu nepovažují značky kvality a textilní vzdělání za důležité. Dle jejich názoru se spotřebitelé o bližší informace uvedené na textilu nezajímají.
Ochrana spotřebitele - bankovního klienta z pohledu etiky
Přikrylová, Gabriela ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Hlouchová, Jaroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá ochranou bankovního klienta z pohledu etiky. Hlavním cílem práce je analyzovat dodrţování a prosazování etických pravidel v rámci jednání zaměstnanců bank s klienty. Minoritní cíl se zabývá popisem postojů bank k důleţitosti vyuţívání etických prvků v komunikaci se zákazníky. Pro analýzu byla vyuţita pozorovací metoda marketingového výzkumu, který byl prováděn v klientském centru Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. Z výsledků realizovaného výzkumu vyplynulo, ţe kvalita jednání s klienty je na velmi dobré úrovni. Jednání probíhají v reprezentativních prostorech a klientům jsou poskytovány sluţby prostřednictvím profesionálně vystupujících finančních poradců.
Spotřebitelské smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu
DONÁTOVÁ, Petra
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním české a slovenské legislativy upravující problematiku internetových obchodů. Práce dále popisuje nejčastější problémy, které vznikají při této formě nákupu a prodeje se zaměřením na ochranu spotřebitele. Teoretickou část doplňuje část praktická v podobě výzkumu, který byl proveden jak na straně spotřebitelů, tak na straně internetových obchodů s cílem analyzovat již zmiňované problémy. Na základě výsledků výzkumu byly vyvozeny závěry a doporučení pro zlepšení současného stavu v oblasti internetových obchodů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.