|
Modernizace informačního systému základní školy
Bárta, Michal ; Rychlý, Marek (oponent) ; Jaša, Petr (vedoucí práce)
Úkolem práce je modernizace informačního systému základní školy ZŠ Kamenice a jeho komponent. Modernizace se týká analýzy současné aplikace a požadavků na jeho používání, následně navržení struktury nového moderního a efektního systému pro správu a jeho implementace v některém PHP frameworku. Modernizace se rovněž týká datového modelu a struktury databáze včetně přidání transakcí a integritních omezeních za podmínky exportu a zachování původních dat systému.
|
|
Uživatelské rozhraní WWW pro aplikace zpracování obrazu
Páldy, Alexander ; Bařina, David (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
V dnešní době každý člověk potřebuje malé či větší úpravy fotografií. Pro takové úpravy existuje mnoho editorů obrázků a vývojáři již zkoušejí vytvořit takové programy v rozhraní WWW. Tato práce se zabývá vytvořením uživatelského rozhraní WWW pro transformaci obrazu. Práce představí čitatele s technologiemi vytváření WWW stránek a navrhuje vhodnou implementaci problému využívající technologie HTML 5, canvas, CSS 3, JavaScript, PHP a OpenCV.
|
|
Modernizace informačního systému základní školy
Bárta, Michal ; Rychlý, Marek (oponent) ; Jaša, Petr (vedoucí práce)
Úkolem práce je modernizace informačního systému základní školy ZŠ Kamenice a jeho komponent. Modernizace se týká analýzy současné aplikace a požadavků na jeho používání, následně navržení struktury nového moderního a efektního systému pro správu a jeho implementace v některém PHP frameworku. Modernizace se rovněž týká datového modelu a struktury databáze včetně přidání transakcí a integritních omezeních za podmínky exportu a zachování původních dat systému.
|
|
Uživatelské rozhraní WWW pro aplikace zpracování obrazu
Páldy, Alexander ; Bařina, David (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
V dnešní době každý člověk potřebuje malé či větší úpravy fotografií. Pro takové úpravy existuje mnoho editorů obrázků a vývojáři již zkoušejí vytvořit takové programy v rozhraní WWW. Tato práce se zabývá vytvořením uživatelského rozhraní WWW pro transformaci obrazu. Práce představí čitatele s technologiemi vytváření WWW stránek a navrhuje vhodnou implementaci problému využívající technologie HTML 5, canvas, CSS 3, JavaScript, PHP a OpenCV.
|
| |
|
Praktické využití jazyka HTML 5 a CSS 3.
Stehlík, Petr ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o dvou nových jazycích, HTML 5 a CSS 3, které jsou pravděpodobně budoucností webových stránek. Oproti jejich předchozím verzím obsahují mnoho novinek. V současnosti jsou oba jazyky ve stádiu vývoje, ale již se začínají objevovat v praktickém použití na webu. Cílem práce bylo prozkoumat použitelnost HTML 5 a CSS 3 a zjistit, zda se vyplatí již dnes na tyto jazyky přejít. Toho jsem docílil teoretickým průzkumem možností jazyků a jejich následnou aplikací. Pro zodpovězení otázky funkčnosti a použitelnosti stránek, napsanými těmito jazyky, jsem porovnal jejich grafický vzhled a funkčnost v různých prohlížečích. Výsledkem práce je zjištění, že HTML 5 i CSS 3 lze pro výhody, které přináší, využívat již dnes. Je jen otázkou, jak naložit s kompatibilitou starších prohlížečů. To, že starší prohlížeče nové prvky nepodporují lze obejít pomocí různých skriptů. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části popisuji nejdůležitější nové možnosti HTML 5 a CSS 3 a v praktické části ověřuji jejich použitelnost.
|
|
HTML 5 a CSS 3
Valoušek, Filip ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
HTML a CSS jsou základní jazyky, bez kterých se dnes neobejde v podstatě žádná webová prezentace. V současnosti jsou ve vývoji nové verze těchto jazyků HTML 5 a CSS 3, které postupně začínají být implementovány do nových verzí nejrozšířenějších prohlížečů. Cílem této práce je přinést přehled nových prvků v těchto jazycích a hlavních rozdílů HTML 5 a CSS 3 oproti jejich předchozím verzím. Práce také obsahuje praktickou ukázku, na které jsou nové vlastnosti představeny. Na této praktické ukázce byl zároveň proveden test podpory nových prvků ve čtyřech různých prohlížečích a výsledky tohoto testu jsou rovněž součástí této práce.
|