Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh koncepce a projektu implementace CRM ve firmě
Špringl, Petr ; Tobola, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve firmě a možnostmi jejich zlepšení. Obsahuje rozbor problematiky řízení vztahů se zákazníky, CRM systémů a jejich zavádění. Práce je zaměřena na analýzu aktuálního stavu řízení vztahů se zákazníky v konkrétní firmě, na základě níž byl vypracován projekt zavedení nového CRM systému, který je v práci detailně rozpracován. V závěru jsou diskutovány přínosy vypracovaného projektu a autorova doporučení pro další zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě.
Návrh koncepce a projektu implementace CRM ve firmě
Špringl, Petr ; Tobola, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve firmě a možnostmi jejich zlepšení. Obsahuje rozbor problematiky řízení vztahů se zákazníky, CRM systémů a jejich zavádění. Práce je zaměřena na analýzu aktuálního stavu řízení vztahů se zákazníky v konkrétní firmě, na základě níž byl vypracován projekt zavedení nového CRM systému, který je v práci detailně rozpracován. V závěru jsou diskutovány přínosy vypracovaného projektu a autorova doporučení pro další zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě.
Vliv implementace CRM na rozvojový potenciál firem
Anisimova, Karina ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komplexní problematikou implementace CRM. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo komplexně analyzovat CRM systém a přehledně charakterizovat jeho základní rysy a prozkoumat vliv implementace systému na společnost. Cílem praktické části práce byla analýza dvou ruských společností, které implementovaly CRM systém nebo jeho části. V této části jsem provedla výzkum pomocí strukturovaného dotazníku a na jeho základě uskutečnila vlastní měření efektivnosti implementace. V závěru celé práce shrnuji výsledky implementace a přidávám k nim některé vlastní návrhy rozvoje společnosti.
Analýza podnikových procesů a jejich optimalizace za použití CRM systému
Povolná, Blanka ; Stránský, Jakub (vedoucí práce) ; Klečka, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vybraných aspektů procesu implementace CRM systému do společnosti. Porovnáním procesních map zobrazujících průchod zakázky podnikem je znázorněn rozdíl před a po implementaci CRM. Rentabilita zakázky je zjištěna pomocí směrně ziskové přirážky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.