Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání značky vybrané firmy
Lepková, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky C&A. Práce je rozdělena na tři části. V první části práce je popsána teorie pojmů značka, prvků značky, znalosti značky, image, brand buildingu a brand managementu. V druhé části je představena značka C&A, jsou zde rozebrány její jednotlivé prvky, strategie na českém trhu, charita a sponzoring. Třetí část se věnuje provedenému dotazníkovému šetření a interpretaci jeho výsledků. Závěr práce popisuje skutečné vnímání značky C&A a přináší návrhy na zlepšení.
Komparace strategie vybraných retailingových firem na domácím a zahraničním trhu
Kukrechtová, Alena ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šrůtková, Jana (oponent)
Reakcí na konzumní způsob života spotřebitelů a jejich neustálou poptávku po nových výrobcích je trend fast fashion, který nabízí nejmodernějšího zboží za relativně nízké ceny. Jednotlivé společnosti expandují na globální trhy, a proto je tento trend označován za jeden z hlavních nositelů globalizace v oděvním průmyslu. Tato práce definuje fast fashion jako trend v maloobchodě s hlubším zaměřením na český trh a zabývá se analýzou a komparací marketingových strategií a obchodních aktivit pěti vybraných firem (C&A, H&M, Marks&Spencer, Reserved a ZARA). Praktická část potom informuje o tom, jak český spotřebitel jednotlivé marketingové nástroje vnímá a jak ovlivňují jeho nákupní chování.
Komparace nákupního prostředí firem Vögele a C&A
Fukalová, Urszula ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce srovnává nákupní prostředí obchodních jednotek společností Charles Vögele a C&A. Teoretická část se zabývá strategií retailingové firmy, nákupním prostředím, jeho složkami a nákupní atmosférou. Obsahem praktické části je představení společností Charles Vögele a C&A, ohodnocení složek nákupního prostředí a návrhy na vylepšení pro každou jednotku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.