| |
|
Podnikatelský plán pro rozšíření emisní stanice
Klosíková, Kristýna ; Jakubková, Jana (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit podnikatelský plán na rozšíření stávajícího podniku, který se zabývá měřením emisí. Podnikatelský plán vychází z vnějších a vnitřních analýz firmy. Teoretická část se věnuje jednotlivým pojmům, metodám a ukazatelům. Praktická část obsahuje bližší seznámení s podnikem a sestavení podnikatelského plánu pro novou provozovnu. V závěru je plán zhodnocen a nastíněny budoucí plány této firmy.
|
|
Návrh na rozšíření firmy – výstavba balírny
Prosecká, Romana ; Hos, Michal (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tématem práce je návrh na rozšíření firmy - výstavba balírny. Návrh vychází z analýzy současné kapacity výrobních prostor a výrobního zařízení, rozboru hospodaření a zjištěných nedostatků. Na základě provedené analýzy byl vytvořen návrh na výstavbu nové výrobní budovy a doporučení k nákupu nového strojního zařízení. Součástí návrhu je výpočet nákladů investice.
|
|
Podnikatelský záměr - rozšíření firmy
Štěrbáček, Luděk ; Ing.Zdeněk Novák (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na rozšířením stávajícího podnikání. Podnikatelský záměr je postaven na teoretických základech, dále analyzuje současný stav firmy a na základě této analýzy je navržena realizace rozšíření včetně ekonomického vyhodnocení. Podnikatelský záměr má pomocí majiteli firmy učinit správné strategické rozhodnutí.
|
| |
|
Strategie firmy PETROF, spol. s r.o. při vstupu na zahraniční trhy
Nekrepová, Nataša ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hanuš, Josef (oponent)
První kapitola práce je věnována společnosti PETROF, její historii, současnosti a produkci akustických pian. Ve druhé kapitole práce popisuje světový trh s piany, pozici společnosti PETROF na trhu s piany a její konkurenty. Třetí kapitola se zabývá teorií mezinárodní marketingové strategie a je znázorněna na příkladu společnosti PETROF. V poslední kapitole jsou uvedeny nejvýznamnější odbytové trhy společnosti a doporučení do budoucna.
|
| |