Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zpracování podnikatelského plánu s cílem proniknout na trh venkovní reklamy v ČR
Purkrábek, Jan ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Tichá, Klára (oponent)
Cílem práce je sestavit podnikatelský plán nově vznikající společnosti se zaměřením na trh velkoplošné venkovní reklamy, dílčími cíli pak prověřit proveditelnost a rentabilitu záměru, aby se dokázal zadavatel rozhodnout, zda daný záměr uskutečnit či nikoliv. Práce analyzuje tržní prostor, popisuje tržní příležitost i ve vztahu k platné legislativě, odhaduje potenciál trhu, nastiňuje dále konkrétní postup realizace, mapuje zdánlivě největší rizika projektu a na základě těchto projekcí celý záměr kvantifikuje číselně, sestavuje jej do podoby výkazů hospodaření a vyhodnocuje jeho rentabilitu.
Podnikatelský plán MSP
Přidálek, Michal ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Vrbová, Lucie (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro nově vznikající podnik. Teoretická část stručně charakterizuje podnikání, avšak hlavní její podstatou je představení jednotlivých kapitol ve struktuře podnikatelského plánu. Stěžejní součástí diplomové práce je praktická část, ve které je sestaven podnikatelský plán pro podnik MaxiMini s.r.o. zaměřený na prodej nadměrné a podměrné obuvi. Autor se nejprve věnuje základním údajům o projektu, popisuje podstatu podnikatelské příležitosti, cíle a strategii podniku. Následuje podrobná charakteristika produktu a jeho potřebnosti, popis služeb, místa realizace a potenciálních dodavatelů. V rámci marketingové analýzy je zkoumána konkurence, celkový a cílový trh, ceny a propagace. Ve finanční části jsou nejprve vyčísleny náklady investiční a provozní fáze projektu, následně jsou sestaveny finanční výkazy pro tři varianty vývoje a je vypočítána návratnost. Na závěr celý projekt hodnotí SWOT analýza a analýza rizika.
Podnikatelský plán
Nedorost, Milan ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Hlavním záměrem této práce je přiblížit proces sestavování podnikatelského plánu. V teoretické části je na základě znalostí nabytých z odborné literatury sestaven výčet a detailní popis náležitostí, které by v žádném podnikatelském záměru neměli chybět. S využitím této teoretické "příručky" je v praktické části sestaven konkrétní podnikatelský plán zaměřený na rozšíření nabídky již existující poradenské společnosti o služby energetické optimalizace budov. Realizací plánu postupně zjistíme, zda je naše počáteční vidina podnikatelské příležitosti založená na využité mezery v nově se rozvíjejícím trhu opravdu životaschopná nebo zda projekt nemá šanci na přežití.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.