Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví
Trsková, Adéla ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Tématem této práce jsou vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví. Cílem práce je popsat některé vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví a jeho specifika na rozdíl od marketingu obecného. Práce se zabývá stavebním trhem, jeho segmentací, analýzou a jednotlivými subjekty na něm působícím, dále také marketingovýma transpozičním mixem a využitím marketingových informačních systémů u stavebních podniků. V praktické části práce popisuje pět největších stavebních podniků na českém trhu, jejich ekonomickou a marketingovou situaci a jejich největší zakázky. V poslední části se práce zabývá průběhem a popisem konkrétní státní zakázky -- architektonické soutěže o výstavbu nové budovy národní knihovny. Na té se práce snaží poukázat na fungování zadávání státních stavebních zakázek a aspekty, které jej ovlivňují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.